werken in zuid oos azie

Ik ben vorig jaar voor een periode van drie maanden naar Nepal geweest om daar vrijwilligerswerk te doen. Ik heb daar les gegeven aan een high school en bijles gegeven in een kindertehuis. Dit is zo goed bevallen dat ik graag voor een langere periode, minimaal een jaar, naar het buitenland wil om te werken, de cultuur en de taal te leren kennen. Ik ben inmiddels een aantal keer in azie geweest en dat trekt me heel erg. Het liefst op het gebied van onderwijs of ontwikkelingssamenwerking, of op het gebied van IT en educatie, aangezien ik daar een hoop kennis heb opgedaan. Ik ben al enige tijd aan het rondkijken wat de mogelijkheden zijn, maar het is moeilijk om een goed aanknopinspunt te vinden. Ik ben op zoek naar bedrijven, internetsites of mensen die met mij in contact willen treden of verder kunnen helpen hiermee.

Greetz,
Arnoud

Ik weet niet of je al bekend bent met Clubvan2000 ? Vacatures betaald en onbetaald o.a. in Azie . www.clubvan2000.nl

Misschien heb je er iets aan ? Succes !

P.S het is voor jongeren van 17 tot 26 . Weet niet of je in die leeftijdscategorie valt ? Je kunt er volgens mij veel informatie vandaan halen.