Hallo,
Ik wil graag na mijn eindexamen (mei 2013) een paar maanden werken en daarna minimaal een half jaar in het buitenland vrijwilligerswerk doen. Ik zou het liefst naar Azië gaan, en iets met kinderen doen.
Ik ben tegen die tijd 18 jaar. Is er iemand die dit ook leuk lijkt en dit gezellig samen met mij zou willen meemaken?
Andere ideeën of opties zijn altijd welkom!
Hey Lotte,
Wat leuk dat je na je school vrijwilligerswerk in Azië wil gaan doen! Ook best begrijpelijk dat je liefst samen met anderen dat grote avontuur aangaat, en daarom zou je het misschien wel leuk vinden om met Projects Abroad weg te gaan. Wij bieden immers verschillende vrijwilligerswerkprojecten aan in Azië waar je met kinderen kan werken én je bent nooit alleen! Je woont meestal in een gastgezin, vaak samen met andere vrijwilligers, en ook op je project werk je samen met andere jongeren van over de hele wereld die hetzelfde idee hadden als jij. Je hoeft je bovendien nergens zorgen over te maken, want Projects Abroad Nederland organiseert alles voor je vertrek, en tijdens je verblijf staat het lokale Projects Abroad team altijd voor je klaar als je vragen of problemen hebt.
Lijkt dit je wel wat? Kijk dan zeker eens op onze website en maak een keuze uit de verschillende landen en projecten. Lesgeven op basisscholen, sporten met straatkinderen, meehelpen in weeshuizen of opvangcentra voor gehandicapte kinderen, … alles is mogelijk, en dit in zowel Thailand, Cambodia, India, Sri Lanka, de Filippijnen, Vinen, Vietnam, Mongolië, China, Nepal als Birma.
Aarzel niet om ons te mailen of te bellen met verdere vragen, en/of meld je aan voor een van onze volgende infodagen!
Hallo Lotte,
Heb je al gekeken naar de site van Tinku - Vrijwilligerswerk in Latijns Amerika?
www.tinku.nl
Zij bieden vrijwilligerswerk en stages in Bolivia, Peru en andere landen van Latijns Amerika… Misschien is iets voor jouw?..