wonen en werken in Azie

Van september 2003 t/m juli 2004 heb ik met mijn vriend een wereldreis gedaan. We zijn in Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, maleisie, Singapore,Indonesie, Australie, Amerika en mexico geweest.
Eigenlijk sinds we terug zijn hebben we zoiets van is dit wel het land waar we willen blijven wonen. En steeds vaker lijkt dat antwoord NEE te worden. Mijn vriend zou het liefst terug gaan naar Azie (bij voorkeur Thailand) om daar als duikinstructeur te gaan werken. Maar ik wil niet als duikinstructeur gaan werken. Nou ben ik eigenlijk op zoek naar mensen die in Azie zijn gaan wonen en daar nu werken. Of mensen die dat gaan doen of hebben gedaan. Ben jij iemand waar ik mijn vragen aan zou kunnen stellen, laat het me dan a.u.b. even weten.

Alvast bedankt!
groetjes van Peggy

Hoi Peggy,

Ik heb in China gewoond… ik heb Engelse les gegeven op een Chinese middelbare school.
Hoe is jouw Engels. Bijna overal in Azie kun je als Westerling Engelse les geven… ideetje??
Je kunt me natuurlijk ook altijd mailen als je nog vragen hebt> [EMAIL=“marijaardbei@hotmail.com”]marijaardbei@hotmail.com
Succes!!

Greetz, Marij