Mijn vriend en ik gaan bijna elk jaar op vakantie naar Azië. Na twee keer China, Maleisië, Laos, Cambodja, Thailand, India, Oezbekistan/Turkmenistan zijn we dit jaar vier weken in Taiwan geweest.
Eigenlijk willen we graag naar Azië om te wonen en werken. Maar hoe? Ik zoek de zekerheid van een baan… dat is dus erg lastig. Het liefst ga ik aan de slag met mensen met een verstandelijke handicap, dit werk doe ik in Nederland ook, maar is er dit werk ook ergens in Azië?? Heb je tips, ik hoor het graag!!!
Hoi Roel,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,zie dat je ook op vakantie was geweest naar Thailand.
Hoe waren je ervaringen over dit magische land,Roel?
Geweldig continent Azie om een tijdje te wonen.maar om te werken volgens mij niet het meest ideale continent.
Azie heeft een bevolking van miljarden mensen, en arbeidslonen zijn in de meeste landen bedroevend laag.
Ook mensen die vrijwilligerswerk doen moeten vaak een flinke zak geld meenemen om te mogen werken.
Er zijn immers arbeidskrachten genoeg ,het gaat puur om het geld.
Denk dat werken om in je levensonderhoud te voorzien daar toch moeilijk is,Roel !
Indien je nog eventueel met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Wonen en werken in het buitenland Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je toekomstplannen,Roel!
groet,georgessiam.