Momenteel ben ik aan het reizen door Zuid-Amerika maar zou graag nog langer willen reizen het probleem is alleen dat ik meer geld nodig heb.
Is er iemand die weet waar ik een baan kan vinden voor een maand in Zuid/midden-amerika voor een maand ofzo.
Vrijwilligerswerk met inwoning en eten is ook prima. Dan heb ik een maand geen kosten.
Of zijn er mensen met andere goede tips om geld te kunnen besparen wanneer je aan het reizen bent.
Als je in Midden of Zuid Amerika tijdelijk wilt werken is het erg lastig. De enige oplossing is inderdaad om voor hostels te werken. Hier in Honduras kan ik je wel wat adresjes geven. Maar die heb je niet zo hard nodig. Zoek naar de hostel, restaurants met buitenlandse eigenaren, die hebben vaak wel plek voor wat werken ten koste van eten en een bed.
Probeer ook eens bij andere reizigers na te vragen. Er zijn heel veel vrijwilligersprojecten waar je voor eten en een bed kan helpen. Veel reizigers doen namelijk eerst vrijwilligers werk en proberen daarna wat te reizen. Die kunnen je goeie informatie geven.
Als je langer blijft en de juiste papieren hebt zou je ook kunnen proberen om Engelse les te geven bijvoorbeeld maar dan willen ze wel dat je langer werkt dan een maandje.