Ik (meid van 18) vertrek 3 April richting Antalya ik ga op 12 KM van het centrum van side werken in een hotel als animatrice. Dus met de kindjes spelen en dergelijke. Als iemand info wil of iets dergelijks dan kan je het natuurlijk vragen en ik zou graag in contact komen met andere mensen die ook in Turkije gaan werken.
Wauw het ziet er echt super mooi uit!!
Ik ben zelf ook aan het proberen een baantje te vinden als entertainer in Turkije, maar doe het op mezelf, omdat ik door een Nederlandse organisatie ontzettend in de zeik ben gezet. Met welke organisatie heb jij dit geregeld?
Ik ga via wanna-go.nl, het is wel zo dat je dan minder verdient maar ik vind het idee toch wat veiliger . Zo regelen hun mijn vlucht mijn verzekeringen mijn visum en dergelijke dingen…
Ik krijg dan 450 euro in de maand+kost en inwoning dus ik hou ook echt 450 over. Want me hier absoluut niet lukt nadat ik men huur en andere rekeningen betaald heb…
Nou 450 is zo beethe het gemiddelde hoor …
Tenzij je voor een Enka reizen of iets dergelijks gaat werken dan krijg je minder ja en zo zijn er nog wel wat voorbeelden…
ik ga trouwens in Side werken…ik vertrek over iets minder als 2,5 week naar Side voor 7 maanden.