hey…
mijn vriendje werkt ook in de animatie en nou willen wij allebei dat ik deze zomer 2 maadjes met hem kan gaan werken…
het hotel waar hij werkte wordt momenteel gerenoveerd dus hij weet nog niet zeker of hij in hetzelfde hotel terecht komt maar waarschijnlijk wel…
dat zou ik echt super vinden!!! zodra hij alles zeker weet en ik hoop dat het binnenkort is vraagt ie zijn chef of dat ik 2 maanden kan komen…
ze willen altijd graag ook een nederlands meisje erbij hebben… mijn vriendje zegt dat ie het wel voor elkaar krijgt, hij doet er best makkelijk over… maarja ik ben benieuwd want hier lijkt het net of dat het heel moeilijk is om er tussen te komen…
ik wil het in ieder geval ook heel graag ik hoop echt dat het lukt!!
nog een vraagje aan missymoi… welk hotel heb je gezeten in side?? ik zat ook in side (nouja iets erbuiten) en dat hotel was ook helemaal geweldig met echt een super animatie team… ben gewoon benieuwd…
In welk hotel (hotel-keten) werkt je vriend? Als ze nog mensen nodig hebben… ;)! Na jou dan natuurlijk he ;)!
Ik hoor inderdaad van meer mensen dat op de bonnefooi werk gaan zoeken daar erg goed werkt, maar dat vind ik doodeng omdat je dan geen zekerheid hebt, en wie weet waar je terecht komt.
Het is wel jammer dat ik geen mensen ken in Turkije… Had veel kunnen helpen denk ik!
Ik zou ook het liefst via een touroperator gaan, maar die gaan niet met mij in zee omdat ik “pas” 18 ben…
Vraagje nog aan iloveturkey: Hoe ga je dat doen met papieren etc.? En het is zeker relaxt dat je vriend wat voor je kan regelen!!!
Ik wil zo graag… Ik hoop (voor ons allemaal :D) dat het lukt!!
ja hoe ik het met de papieren ga regelen weet ik ook niet precies…
om het legaal voor elkaar te krijgen gaat ook niet lukken denk ik…
werkvergunning en alles aanvragen is heel moeilijk…
ik heb meerdere gehoorde die het dus zwart hebben gedaan en dat toch gewoon goed gegaan is…
mijn vriendje werkt bij club voyage… ken je dat??
ik zat in het hotel club voyage selge beach in side… ik hoop echt dat hotel want dat vind ik echt super!!!
mijn vriendje werkt al 4 jaar bij die keten hij was dit jaar ook assistent chef animatie…
ohhh ik ben echt benieuwd of hij het voor elkaar krijgt… ik hoop het!!!
ik hoop ook voor jou dat het je gaat lukken!! en anders heb je nog jaren genoeg voor je dat je het nog een keer kan proberen…
en idd als je mensen kent in turkije zal het makkelijker voor je zijn…
succes in ieder geval
ja ik heb afgelopen zomer in alanya gewerkt als kids entertainer in een hotel. maar dat heb ik geregeld via mijn spaanse werkgever waar ik al eerder voor in mallorca heb gewerkt. dus afgelopen jaar was t allemaal goed geregeld voor mij. toch wil ik t dit jaar anders aanpakken en heb ik dus ook al mijn vrienden in alanya gevraagd om me te helpen met zoeken. ik heb al die tijd de horeca heel erg gemist dus misschien ga ik wel in een leuk barretje werken ofzo. ik moet nog even kijken hoe ik t ga aanpakken allemaal.
wat papieren betreft; daar ga ik dit jaar nog niet aan beginnen allemaal. ik heb afgelopen via een erkende reisorganisatie gewerkt en dat was ook “illegaal” dus moet t dit jaar ook geen problemen opleveren ( hoop ik!!)
zijn er nog meer meiden die net als ik in alanya willen werken?
misschien kunnen we dan samen een appartement huren want dat is natuurlijk veel goedkoper. ik heb ook een vriend uit izmir die waarschijnlijk ook weer richting alanya komt volgend seizoen dus die zal wel weer bij mij intrekken!! haha…
dus t maakt jou niet zoveel uit waar je zit als t maar in turkije is!!
maar je hebt toch een vriend in turkije? waar woont hij dan en wat is hij van de zomer van plan?
ik wil heel graag naar alanya dus dat staat gewoon vast.
en: ik heb bijna mijn geld bij elkaar om de reis voor de kerst te betalen!!! jippie!!!
ik zit gewoon elke seconde van de dag met mijn gedachten daar!! echt zo erg… maar wel een leuk vooruitzicht.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik heb vandaag eindelijk reactie van de organisatie en ik heb 8 december een gesprek in amsterdam. Naar het schijnt hebben ze al contact gehad met de WoW-keten en ze willen de mogelijkheden bespreken, ook met andere hotels. Mijn grote minpunt is dus dat ik pas 18 juni kan beginnen…
Oooh I’m sooooooooo excited…!!! Nu begint het in ieder geval ergens op te lijken…
WHIEHIEEEIEIEIEE…
Zo dat moest er even uit, helaas kan ik het hier bij de mensen om mij heen niet bij iedereen kwijt en ik weet/hoop dat jullie het wel leuk voor mij vinden!!!
Succes de 8e!!!
Hopelijk wordt het wat.
Mocht het nou niets worden dan kan ik je misschien nog wel helpen.
Ik heb gehoord van een vriendin dat ze voor de zomer mensen zoeken in “club med” in kemer/ antalya.
Wel erg hard werken hoor!!! zon 16 uur per dag, maar je in Turkije zijn de werkdagen lang, maar ook erg gezellig.
Zelf heb ik vorig seizoen ook in Turkije gewerkt, ga volgend seizoen weer!!
Hallo als je nog steeds op zoek ben naar een job als animatrice denk ik wel dat ik je kan helpen. Ýk ben namelijk verantwoordelijk van een animatie organisatie die mensen plaatst in hotels in Turkye dus als je wil kan je steeds contact opnemen op 00905364213980 of op diederiekmartens@msn.com groetjes
Wauw dit is super, ik stuur je morgen een mailtje (hotmail wil niet vanavond… :/)
Ik hoop dat het wat is!!! Wat is het voor organisatie (website??) en met welke hotels en waar zijn jullie “in business”???
Wij werken in volledig turkije en wij zoeken enkel animators die bereid zijn echt hun job proberen te doen. Woensdag ben ik in Amsterdam voor een info dag en sollicitatiegesprekken als dit je wat lijkt laat dan iets van je horen via email gelieve een klein cv’tje door te sturen en foto graag juist voor in ons bestand. Ýndien interresse zal ik plaats en tijdstip door mailen (normaal novotel hotel) maar dit is nog niet zeker naargelang de verwachte opkomst groetjes