Adora golf resort in Belek is op zoek vanaf 15 april naar 2 meiden die ook Duits spreken en Engels. 1 meisje zal in de miniclub werken een ander als land sport animatrice, maar vooral zich bezig houden met het contact onderhouden van Duitsen en Nederlandse gasten. s’ avonds dansen en acteren in shows. wij betalen het vliegticket retour en als je langer dan 3 maanden blijft ondertussen een retourtje naar huis voor je visum of een verlenging van je visum. Stuur je cv in het Engels en een duidelijke foto zo snel mogelijk naar [EMAIL=“annelieshoeijmans@hotmail.com”]annelieshoeijmans@hotmail.com.
Adora golf resort heeft jou te bieden:
Salaris tussen de 400 en 500 euro
een goede kamer
Wasserette 1 x per week
extra geld bijverdiensten bijvoorbeeld cd’s verkopen of bingo
werken in een gezellig en internationaal team
retour vliegticket
eten en drinken zoveel je wil, alcohol met mate…
Wij zijn hopen snel leuke meiden te vinden die ons team willen versterken.
Werken in Turkije, in Side.
Ik was vorige week in Side en ging even wat drinken bij Tropic. Daar werkt iemand die ik in februari heb leren kennen, Muammer.
Hij vertelde dat hij, samen met een vriend, een schoenenwinkeltje ging beginnen, vlak achter Tropic.
Hij zocht nog een Nederlandse medewerkster die Engels en Duits spreekt en snel kan beginnen.
Het is dan tot ong. oktober.
Dus als je daar werken wilt kun je me een p.m. sturen en zal ik zijn mobiele nummer geven.
zou iemand mij kunnen helpen
om aan werk te komen in turkije
ik wil daar komen wonen mijn
vriend woont ook in turkije
op dit moment zit hij nog in het leger
maar hierna gaat hij weer gewoon
werken in side .
ik heb al op een aantal site’s rondgekeken maar
dit leek mij toch de beste site .
Hoi Marleen
Ik heb je post verplaatst naar wonen en werken in Turkije.
Blijf bedenken dat het werken eigenlijk illegaal is, er geen werkvergunningen worden uitgegeven, en je niet meer naar Turkije mag voor een langere periode als men je oppakt als illegaal werkende
Groet
Beppie 1