**Grote populaire vakantieclub is op zoek
naar nieuwe entertainers voor 2013!!!
Als animator-entertainer zul je voornamelijk werken met kinderen. Je organiseert en begeleidt verschillende mini club activiteiten. Overdag en in de avond begeleid je de mini disco met kinderen en 's avonds de professionele musicals met podium
Je werkt 6 dagen in de week. Je woont in het hotel en krijgt een dubbele kamer met airco, tv, minibar … toegewezen. Eten en drinken zijn kosteloos. Ook je reiskosten worden door ons vergoed. Daarnaast ontvang je minimum 450 euro plus extra’s. Je werkt 8u per dag.
Verwachtingen: minimum 3 talig.
Belangrijkste: Nederlands, Engels en/of Duits. Overig: Frans, Turks, Russisch.
Je hebt geen specifieke ervaring nodig maar je moet wel kunnen bewijzen dat je hiervoor iets met kinderen en/of toerisme hebt gedaan. Dit in verband met het visum.
Ons seizoen start van 05.01.13 en stopt op 01.11.12. Alleen reageren als je deze hele periode beschikbaar bent.
Bij interesse graag een email sturen naar: [EMAIL=“tistis@hotmail.de”]tistis@hotmail.de
**
ik had een vraag, ik ga na mijn schooltijd opzoek naar een animatiebaan weer en met voorkeur in Side Turkije!
Jammer genoeg ben ik pas in juli 2013 beschikbaar!
Is er een mogelijkheid dat er misschien in 2014 een plek zou zijn?
Ik heb gewerkt bij Roompot Vakanties als kinder animator!
heb verschillende Jelloo entertainment certificaten gehaald, voor Kinder entertainment, volwassenen entertainment, communicatie en organisatie.
Ik spreek Engels en redelijk Duits (en Nederlands! Op het moment aan het leren voor Spaans)
Heb ook een paar weken in een kinder creche gewerkt!
heb meerdere keren als animator gewerkt
in turkije, een baan in de toerisme in turkije is NOOOOOIT 8 uur
reken tussen de 10 en 12uur werken.
het seizoen waarom begint dsat in januari kan je me dat uitleggen? normaal begin het seizoen rond april en eindigt in oktober.
because maybe you orked in a shit club where the working conditions are like that?
I also know clubs where you have to work so much,
also the season starts so early because we are having very big muscial shows and we need 2 month to rehearse for them, so we are having a 2 month seminar to teach the crew everything