Werken in Marmaris zomer 2005

Mensen geef boven aan deze pagina even een zoekopdracht naar:
niw4 en je zult dan een aantal minder enthousiaste berichten lezen over deze organisatie!
De keus blijft uiteraard aan jezelf, maar door rechtstreeks contact op te nemen loop je m.i. in ieder geval een stuk minder risico dat je je geld kwijtraakt.
Gebruik je eigen creativiteit, want daar moet je het straks ook mee doen als je ergens terecht bent gekomen. Zo weet je en laat je van jezelf zien wat je waard bent. De besten zullen overwinnen!
Verder wens ik ieder veel succes.

Ik denk dat dit niet helemaal waar is.
Deze mensen regelen wel écht ook dingen die je nodig hebt in het buitenland. Als ik het goed heb sowieso een SofiNummer en een Visum etc. etc.

Ik ben van mening, dat als je gewoon je ogen open houdt en zelf ook contact op neemt met je toekomstige werkgever (wat sowieso de bedoeling is) dat het dan haast niet mis kan gaan.

De reacties hier op de site, die negatief zijn, zijn van steeds dezelfde mensen en na een oproep van mijzelf heb ik een aantal mailtjes gekregen en daarvan was de strekking wel positief: als je maar je ogen open houdt!

hey menskes ik heb die adres van niw4u ook maar van iemand gekregen, dus wist ook nie dat het er negatieve verhalen op die site staan.
Maar ik wens de mensen die naar werken zoeken, veel succes verder om te zoeken.

groetjes besmile