hallo allemaal mijn vriendin en ik willen emigreren naar marmaris …maar kunnen geen baan vinden misschien kunnen jullie ons helpen? alvast bedankt renate en kim
Hoi Renate en Kim,
Waarom marmaris?..daar zou je in de toerisme terecht komen.
Dan heb je meestal wel kost en inwoning, maar veel voor weinig.
Dus veel uren draaien en weinig verdienen, doordat je natuurlijk ook daar onderdak krijgt.
En vraag het goed na met jullie werkvisum, verzekeringen etc…
Wij zelf zijn een gezin met 2 jongens van 7jr en 3jr uit Nederland.
Ikzelf ben van oorsprong uit Suriname en mijn vrouw is Turkse uit Duitsland.
Wat wij eventueeel wel zoeken is een oppas voor de kids.
Misschien wat voor jullie en om in die tijd hier te klimatiseren etc…
Mvg,
Jerry & Fam.
Hoi!
Mag ik jullie vragen waar jullie in Turkije wonen?
Ik ben voor volgend jaar opzoek naar iets in omgeving Manavgat/Side,
Groetjes,
Geralinde
Hoi Geraldine,
Wij wonen in Izmir, dat is helaas niet alanya/antalya.
Maar heel mooi hier, geen massa toerisme.
Als je dat zoekt zit je goed in die richting of kushadasi,bodrum,marmaris (Izmir)
Gr,
Jerry
hoi mijn naam is karen,
Volgende zomer zou ik graag in marmaris willen werken, ben er al verschillende keren op reis geweest! Een appartement is al in orde enkel ben ik nog op zoek achter werk! Babysitten spreekt me wel aan omdat ik dit hier in belgie ook doe. Maar helaas wonen jullie in izmir en niet in marmaris!
groetjes,
karen
hallo… ja weet ik …ja marmaris trekt ons gewoon… ik heb toevallig net mijn spw 3 diploma gehaald … maar is die baan voor ons beiden of niet ? groetjes renate
Hoi,
Laat me het zo zeggen onderdak kunnen wij jullie allebei bieden.
Weet ook niet in welke leeftijds categorie jullie zijn.
Om te beginnen kan je bij een call center terecht, totdat jullie wat hebben gevonden.
Ik hoor het wel,
Groetjes,
Jerry en Fam.
hallo … wij zijn allebei 24 jaar oud … uhm is die call center in marmaris of dat niet want onze voorkeur gaat wel naar marmaris uit dus vandaar … hier heb je trouwens mijn email adres renatede@hotmail.com … kunnen we verder kletsten haha groetjes renate
Let op !!! Dit is geen reactie op bestaande berichten.
Hallo
Ik ben Ewold Westerhof.
Mijn vrouw is 3x in Marmaris geweest en ik zelf 2x.
Wij hebben vrienden wonen in Marmaris,waarmee wij duits kunnen praten.
Hij heeft een zaak en neemt nog een zaak over.
Maar,mijn vraag is,nadat wij zelf hebben besloten,om in Marmaris te gaan wonen binnen 10 jaar,hoe wij hiermee om moeten gaan.
Zelf ben ik een ervaren Proces Operator en is er werk voor mij in de nabije omgeving van Marmaris.
Wat voor visums moeten wij regelen,om er te kunnen wonen en werken.
Ondanks wij er 2x respectivelijk 3x geweest zijn,zijn wij zeer tevreden over de bevolking in Marmaris.
Ze zijn heel gastvrij vriendelijk,en je maakt er makkelijk vrienden aldaar.
Deze instelling van de Turkse bevolking daar,is bevenal aantrekkelijk,om daar je oude dag door te brengen.
Ik ben ook zakelijk in gesteld,heb daarvoor management gestudeert en wil graag mijn zakelijke instelling,daar
tot uitvoer brengen. Alleen is het een grote stap zoiets te gaan doen.
En om te voorkomen,dat ik daar in Marmaris niet een goede start kan maken,wil ik hier omtrent wat meer informatie.
In februari 2015 is er een emigratie in Utrecht,waar wij ook heen willen gaan,puur om ons goed te laten informeren.
Maar er zijn vast mensen die deze bericht lezen,die ons alvast op weg kunnen helpen.
Mocht iemand iets weten,en of informatie voor ons hebben,kunnen ons mailen naar onze hoofd email adres ewold-rienie@tele2.nl
Wij hebben ook een dochter van 12 jaar nog thuis en die wil graag bij de bereden politie.
Zij heeft meerdere jaren ervaring in paardrijden en zorg voor paarden.
En omdat Marmaris nog geen bereden politie heeft,zou het voor haar leuk zijn,de 1e te zijn.
Ook informatie voor scholen zouden welkom zijn,mocht iemand hierover informatie.
Al met al,gaan wij toch die kant op,want wij voelen na die paar keren in Marmaris te zijn geweest,ons niet meer thuis in deze steeds duurder wordende land.
Wie o wie kan ons op weg helpen.
Met vriendelijke groet, Familie Westerhof