Werken in Londen? Wat allemaal regelen?

mijn vriendje gaat vanaf februari 2008 naar london om te studeren!
ik heb op het moment geen verplichtingen in nederland dus ik wil mee.
hij heeft bijna alles al voor zichzelf geregelt hoewel ik nog moet beginnen met het zoeken naar een baantje daar.

Iedere tip voor werken in LONDON is dus welkom, wel vanaf februari 2008! ik neem alles aan want ik moet daar dus gewoon kunnen overleven. Mijn kennis voor de Engelse taal is uitstekend we hebben hier in nederland namelijk veel Engelse vrienden. Een baantje als au pair lijkt me ook leuk, maar dat is nog vrij moeilijk zoeken( ik heb geen zin om honderden euro’s kwijt te zijn aan een organisatie als het later op niks uitloopt!!!)

**Ook wil ik graag informatie (*mocht het niet lukken om een baan te vinden) hoe duur het is om wekelijks over te vliegen of om de 2 weken in de weekenden. goedkope reisorganisaties hun voorwaarden etc. **

ieder advies is dus welkom jullie kunnen me mailen op:
[EMAIL=“inekevandenputte@hotmail.com”]inekevandenputte@hotmail.com

hmm… ik denk dat je 2008 bedoeld…

een treinreisje naar London (met Stena Line/NS) kost 35 Euro enkele reis, vliegen kun je ook ongeveer voor dat geld, alleen moet je daarna nog met de trein de stad in (wat erg duur is).

Kwa werk kun je misschien bij Randstad uitzendbureau navraag doen, aangezien die een flinke aanwezigheid hebben in Engeland/London.

hey ja ik bedoel idd 2008 :smiley: thanks voor je tips…, ik ga zeker is even informeren bij randstad!

kijk eens op natives.co.uk of op gumtree.com
allebei deze sites en vooral gumtree zijn erg goed on een baan te krijgen in London

Good Luck

Heee,

als je voor een goedkope en betrouwbare site over au pair zijn zoekt kun je je hier GRATIS inschrijven en een profiel aanmaken.

www.aupairworld.net

Success!!

hoihoi mensen,

kennen jullie heel toevallig iemand of ben je zelf die iemand, die een plekje vrij heeft voor een studente vanaf januari voor 6 maand. ik zoek namelijk onderdak, natuurlijk wil ik ervoor betalen. ik ben 19 jaar en moet gaan stage lopen in een hotel in Londen.

als je info hebt mail m edan: [EMAIL=“sweetest_love@live.nl”]sweetest_love@live.nl

vriendelijke groeten,

Lotte

P.S.: ik moet dit alles voor oktober rond hebben.