Hoi,
Ik weet dat Londen een dure stad is, maar ik vraag me echt af of er niets goedkopers te vinden is dan al die grote organisaties aanbieden.
Ik zou graag voor ong. 4 weken langer kan ik niet betalen, haha naar Londen gaan om daar mijn Engels bij te spijkeren voor mijn stage die ik in Zuid Afrika ga lopen.
Nu is alles zo ontzettend duur.
Heeft iemand tips/ervaringen voor mij?
Mocht Londen er niet tussen zitten ook andere plaatsen of landen wil ik dan wel in overweging nemen.
Jitske.
Hoi! Misschien is www.xilfee.eu wat voor je: les krijgen van een prive-leraar/lerares. De leerkracht hoeft niet per se bevoegd leraar te zijn, maar is dit regelmatig wel (wordt op de site aangegeven). Het principe is, dat je verblijft bij een leraar in het land zelf. Je betaalt voor een aantal onderwijsuren per dag (prijzen staan weer vermeld op de site). Je kunt vaak ook verblijven bij je leraar! Uiteraard wordt daar vaak iets extra’s voor gevraagd. Je kunt geloof ik voor periodes van 2 weken tot meer dan 6 maanden ‘boeken’. Als het verblijf bij je leraar je net iets te close is, kan je ook bij een gastgezin verblijven dat affiniteit heeft met het onderbrengen van taalstudenten. Nou, goeie tip of niet! Ik vind zelf de prijzen voor de lesuren wel meevallen.