Engelse taalcursus en werken

Hallo Allemaal!

Iemand met hetzelfde idee om binnenkort een engelse taalcursus in het buitenland te gaan volgen en daarnaast werk te gaan zoeken?

Groetjes,

Vera.

Hoi Veeertje,
Ik was het wel van plan ja, maar ik heb nog niets geboekt ofzo. Weet eigenlijk niet of dat nu ook nog kan, zo op het laatste moment. Maar het lijkt we wel erg leuk om te doen. Waar wilde jij dan een taalcursus gaan volgen? UK of ergens anders?

Mijn voorkeur gaat uit naar Sydney. Maar UK ligt ook in mijn mogelijkheden. Heb al veel informatie etc. gezocht maar ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat het goedkoper en beter kan om alles zelf ter plaatsen te regelen en te zoeken. Wat is jou mening?

Sydney lijkt me ook helemaal geweldig om naar toe te gaan, alleen wordt het dan wel meteen een stuk duurder met die vliegreis. Zelf regelen zal dan idd een stuk goedkoper zijn, alleen weet ik niet of je zelf een taalcursus kunt regelen, onderdak enzo zal wel lukken. Er zullen genoeg hostels zijn waar je wel kunt slapen. Ik heb net gekeken op www.studytravel.nl en Dublin of London lijkt me wel leuk om naar toe te gaan. Of verder weg Sydney of Auckland.

haaai,ik ben ook van plan om een taalcursus te doen,maar dan in Los Angeles,via EF Education.Iemand ook interesse in de U.S.?http://google.ef.com/master/ils/destinations/us/ma­in.asp?code=LAR&cm_re=ILS--Dropdown-Destinati­ons--us-LAR