Ik ben een vrouw van bijna 21 jaar en net afgestudeerd. Momenteel zit ik met de gedachte om op korte termijn richting Australie(Sydney)/Nieuw Zeeland(Auckland) te gaan. Hier wil ik een engelse taalcursus gaan volgen en dit te bekostigen met een partime job (ook om theorie in praktijk te brengen). Na afloop wil ik natuurlijk nog wat van het land zien en reizen.
Op het internet kwam ik bij Aspect (Working holiday) & Stagehuis terecht. Heeft iemand hier ervaring mee?
Persoonlijk denk ik dat het goedkoper is om zelf alles te regelen en gewoon richting Sydney te gaan. Meer mensen die met een soortgelijk idee rondlopen en die mij evt. zouden willen joinen??
Ik zit al een tijdje met het idee om iets soortegelijks te gaan doen in Australie/Nieuw Zeeland of Amerika. Ik heb me er verder nog niet in verdiept en heb ook geen idee wat de kosten zullen zijn van zoiets. Verder weet ik ook niet of werk vinden etc allemaal zo makelijk gaat als de mensen zeggen.
Heb al verschillende brochures bestudeerd en vele internetsites. Via georganiseerde talenscholen is het vrij prijzig. Voor Accomodatie en cursus samen ben je voor 4 maanden al gauw 8000 euro kwijt in Australie. De talenschool in Sydney biedt start elke maandag met cursussen. Dus misschien goedkoper om alles zelf te regelen. Alleen heb je idd geen baangarantie voordat je weggaat. Ik wil het liefst augustus/september al weg.
Ik ben een meid van 20 en ben van plan begin januari naar Australie te gaan, en wil daar de eerste 4 weken een engelscursus gaan volgen (Sydney). Ik heb al het een en ander aangevraagd qua informatie. Na die 4 weken wil ik nog 4 a 8 weken rondtrekken langs de Oostkust.
Wat precies jouw planning?
Hoor het graag van je…
Ik ga pas in jan.2009 naar Australië…Ben mooi op tijd met regelen:D
De bedoeling is dat ik iets van Engelse lessen op een school of cursus ga volgen tijdens deze stage en zelf ook een slaapplaats zoek voor gedurende 3,4 maanden…
Als mensen nog tips hebben of meewillen…hoor ik dat graag!
Greetz Linda