Ik zit eraan te denken om in sept 2009 een taalcursus Engels in Australie te gaan volgen van ongeveer 6 of 8 weken. De mogelijke plaatsen zijn Sydney en Perth.
De organisaties waarbij je zo’n taalcursus kunt boeken zijn bijv. travelactive en studytravel. Heeft iemand hier ervaring mee? Wordt alles goed geregeld? Zijn er goedkopere organisaties? Hoe beviel de cursus?
Ik ben heel erg benieuwd en hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen!
Hallo,
Ik heb net een taalcursus Engels bij Studytravel geboekt. Ik had er een goed gevoel bij, waardoor ook deze aanmelding. Bij Studytravel wordt alles geregeld qua vervoer ter plekke en van de luchthaven naar Gastgezin (in mijn geval).
Ik vertrek 2 augustus naar Malta en kom 15 Augustus terug en kijk er natuurlijk naar uit.
Als iemand een hyperlink heeft op het forum die verwijst naar studytravel/taalcursus kan je dan die hyperlink geven?
als je de taalcursus daar wilt gaan doen, doe je er verstandig aan om je vocabulaire hier een beetje op te krikken.
op de havo hadden wij een mooi boekje dat heet Follow Up. misschien kun je dat bij de slegte nog krijgen. als je daar die woorden kolommen uit je kop leert. hoef je daar alleen nog maar een beetje zinsbouw te leren en de spreekwoorden van die aussies dat zal je veel schelen.