Engelse taalcursus in buitenland

Hoiii!

Ik wil graag een Engelse taalcursus volgen in bijv. Londen of Malta.
Ik zou graag samen met iemand gaan, zodat we een appartementje o.i.d. kunnen delen om de kosten te drukken. Daarnaast is het natuurlijk veel gezelliger om samen te gaan!
Ik zit zelf te denken om een aantal weken te gaan, max. zo’n 3/4 maanden. Ik moet nog uitzoeken hoe of wat, maar zou graag eerst willen kijken of er meer meiden zijn die interesse hebben…

Ik ben 22 jaar en kom uit Hengelo.
Je kunt mij mailen op: [EMAIL=“rleeuwis@hotmail.com”]rleeuwis@hotmail.com

Groetjes!

ik wil ook graag een engelse talencursus gaan doen. rond welke periode wil je gaan?

hee,
Ik ga ook een engelse taalcursus doen! Het plan is van eind september tot eind november. Hebben jullie al concrete plannen?

hey

ik wil ook graag een taal cursus engels gaan doen en ook voor een periode van die jij ook van plan bent zo’n 3/4 maanden.

ik ben peter 24 jaar

[EMAIL=“steenbergen_19@hotmail.com”]steenbergen_19@hotmail.com

waar willen jullie je cursus gaan volgen. ik wil het liefst begin volgend jaar gaan, en mijn voorkeur is usa.

Ik wil mee! Ik wil mee!

Als jullile volgend jaar gaan, wil ik ook wel mee… Mij maakt op zich niet zo heel veel uit, USA of Malta, mij maakt het niet zoveel uit.

Groetjes Eva 21 jaar

Hej mensen die een taalcursus willen volgen,

Misschien is dit wat voor jullie? http://www.ef.com/Default.aspx?bhcp=1

Is een organisatie waarbij je in de ochtenden les hebt en smiddags je gang kan gaan, met vrienden of op n excursie. Je overnacht bij n gastgezin of in een residentie.
Ik wilde deze cursus eerst zelf gaan doen maar heb besloten te gaan backpacken, veel spannender! :stuck_out_tongue:

Groetjes, Anne