Reisgenoot gezocht voor talencursus Engels of Spaans of Frans

Hallo,

Ik ben een meid van 25 jaar en ik zou graag dit jaar een talencursus willen gaan volgen in het buitenland. In principe sta ik open voor alle talen en wil de optie om definitief te kiezen nog graag vrij houden.

Het liefste ga ik dit met iemand samen ondernemen omdat me dat gezellig lijkt en je ervaringen kan delen met iemand. Daarbij vind ik het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Mocht je interesse hebben, ideeen of al ergens heen gaan dan hoor ik dat graag. Ben benieuwd…

Groetjes Henriette

En wil je dit dan combineren met vakantie? Of is het echt een cursus op locatie voor langere termijn? Of hoe wilde je dat invullen? Klinkt in ieder geval interessant.

Dag Henriette,

wil je cursus frans gaan volgen raad ik je cursussen aan in tours in frankrijk. Zijn wereldwijd bekend daar voor hun cursussen. Veel internationaal volk dat daar op afkomt, heel relaxte sfeer en heel mooi frans ( dus geen aardige dialecten) .

Je vind er zeker iets van op het internet

Succes,

Kevin

Hallo Henriette,

Mijn naam is Ellen en ik ben 22 jaar oud. Je verhaal sprak mij erg aan. Ik ben namelijk op zoek naar een reisgenoot die ook interesse heeft in het leren van de Engelse taal in het buitenland. Ben jij nog op zoek naar een reisgenoot?

Ik hoor het graag!

Hoi Ellen,moet eerlijk zeggen dat ik niet meer op zoek ben daarvoor. Is denk ik al weer een paar jaar geleden dat ik dat heb geplaatst. Maar in het reisforum staan wel meerdere oproepen van mensen die reisgenoten zoeken. Ik hoop dat je daar iemand kan vinden. Veel succes. Groeten Henriette