Ik ben van plan om dit najaar (vanaf november) lekker naar het buitenland te vertrekken en ik ben op zoek naar een gezellig reisgenootje! Ik zit op dit moment te denken aan het volgen van een taalcursus in het buitenland via EF of ergens voor een paar maanden te gaan werken en reizen. Misschien wil ik het combineren.
Voor een Engelse taalcursus zat ik te denken aan landen als de Verenigde Staten, Australië of Nieuw-Zeeland.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in het volgen van een Spaanse taalcursus in Spanje of een ander Spaanstalig land.
Als ik wil gaan werken en reizen zal het sowieso Australië of Nieuw-Zeeland worden.
Nou ja, zoals te lezen valt, ben ik er nog niet helemaal uit en staan alle opties nog open.
Heb jij ook een beetje dezelfde ideeën voor het najaar, neem dan gerust contact op!
Dan kunnen we gezellig alle opties uitzoeken en ideeën uitwisselen.
Hallo mijn naam is Joyce Cuunders, ik heb het geniale plan in mijn hoofd gehaald om te gaan/willen backpacken en wel naar Australië. Het lijkt me geweldig om daar al het moois te gaan bekijken en te gaan beleven.! Maar dat is natuurlijk veel leuker samen met iemand dan alleen.
Ook lijkt het mij heel leuk om met een campervan daar door het land te gaan crossen en kamperen waar je maar wilt. Leren surfen wil ik natuurlijk ook, ik ben een sportief typ en hou niet van stilzitten hihi ben jij dat ook misschien zijn we dan de perfecte reismaatjes.?
Thailand en Indonesië trekken mij ook heel erg en het liefste zou ik dan ook de reis naar Australië combineren met deze twee landen*
Lijkt het je leuk om contact te hebben, dan hoor ik het graag van je! Ik heb facebook of reageer even op dit berichtje
Zal nog even kort iets over mezelf vertellen.
Ik ben Joyce Cuunders 22 jaar oud en een ras echte Brabander, ik hou van gezelligheid, avontuur en fotografen. Soms worden me vrienden gek van mij zoveel fotos dat ik maak als we ergens zijn maar achteraf zijn ze dan toch altijd wel weer heel blij hihi. Ik heb mijn rijbewijs en kan naar mijn zeggen ook goed rijden✌ nou uuh dat was het wel een beetje als je het leuk vind om contact te hebben hoor ik het heel graag!
Datums heb ik nog niet en over het reisplan kunnen we natuurlijk altijd praten*