Ik ben Martin en ik ben 34 jaar. Ik zoek een reisgenoot om door zuid Amerika te reizen of door Australië/NZ. Ik sta ook open voor andere landen. Zou tijdens het reizen ook graag vrijwilligerswerk doen en voorafgaand aan ZA eerst een cursus Spaans willen volgen. Om alleen te gaan, vind ik best een grote drempel en zou dit graag samen met iemand willen doen, vandaar deze oproep.
Ben verder betrouwbaar en enorm eerlijk en wil eerst even iemand leren kennen voordat ik het vliegtuig in stap.
Hoi,
Ik ben Dimitri, belg van 31 jaar. Ik zoek inderdaad ook iemand om een doorreis te maken. Mijn voorkeur gaat wel naar australie en NZ. Zuid -Ameriuka intresseert mij ook wel maar de taal vormt inderdaad een groot probleem, en ik denk, kan mis zijn, maar de veiligheid in sommige streken van zuid amerika is ook niet al te best denk ik. Wanneer bent u van plan om te vertrekken en voor hoelang?
mvg dimitri
De taal zal in het begin wel een probleempje zijn ook al verwacht ik dat er mensen zijn die ook Engels spreken en eerst nog een aantal weken een Spaanse cursus, dan zal je het best redden. Zal wellicht iets gevaarlijker zijn, maar als je beruchte steden vermijd verwacht ik geen probleem. Zat zelf rond oktober te denken en jij? Staan jou plannen al vast?
hoi Martin,
Nee, mijn plannen liggen nog niet vast. Ik kan vertrekken vanaf november en dacht om ± 5 maanden rond te reizen. Maar heb nog niets concreet geplant, omdat ik het niet zie zitten om helemaal alleen te vertrekken. Het is namelijk de eerste keer dat ik ga rondtrekken. Heb jij reeds ervaring?
Ik heb verder ook geen ervaring mbt Backpacken of rondtrekken.
Heb wel een aantal verre reizen gemaakt en jij? Wat wil jij zoal doen? Alleen rondtrekken of ook vrijeillgerswerk doen?