Ik wil voor een tijdje gaan wonen en werken in londen maar ik zoek iemand met wie ik dit samen kan doen. Londen is erg duur etc en ik vind het best lastig om alles overzichtelijk te krijgen. Ik wil er graag werk van maken en eigenlijk zo snel mogelijk vertrekken. wie gaat er mee?
!!!
Wanneer vertrekken we ? :')
Beste Phoebe,
Mijn naam is Katrin en ik ben nog aan het studeren.Ik ga in September stage lopen in Londen (Bayswater) voor ongeveer 4.5 maanden.Zoals ik heb begrepen zoek je iemand met wie je samen kunt wonen en leuke uitstapjes te maken.Ik ben ook op zoek naar mensen die willen gaan werken of stage lopen in Londen.Ik wil best met jou in contact komen om je nuttige tips uit te wisselen.Als je wil voeg mij gewoon toe op je hotmail; mijn adres is [EMAIL=“zwiebeltjes_story@hotmail.com”]zwiebeltjes_story@hotmail.com .Tot snel groetjes Katrin
Heej Phoebe,
ik wil ook graag in Londen werken voor een tijd!! Dus het lijkt me wel gezellig om mee te gaan! Oh ja, ik ben 20 jaar en ben al klaar met mijn studie, ben nou gewoon op zoek naar werk en dan het liefst in Engeland!! Als het je wat lijkt mail me dan maar!!
Groetjes Mieke
Hier nog iemand die op korte termijn naar Engeland gaat.
Echter niet naar London maar naar Essex, naar 't plaatsje Southend om precies te zijn, en dat ligt op ongeveer 25 minuten met de trein bij London vandaan.
Ik verhuis in de week van de 18e die kant op, en begin de 25ste van deze maand met m’n nieuwe baan (Essex Ambulance Service).
Maar 't lijkt mij ook wel leuk om wat ervaringen en tips enzo uit te wisselen met mensen die ook op 't punt staan naar Engeland te gaan.
Groetjes,
Karim
http://medic1.web-log.nl/ (voor al mijn ambulance + emigratie ervaringen)
Hoi, graag zou ik willen weten hoe jullie aan je stageplaats zijn gekomen, want ik ben namelijk ook van plan om stage te gaan lopen in londen.
ik zoek een stageplaats in de leisure branche.
heeft iemand nog tips voor mij ?
bijvoorbaat dank
Beste Katrin,
Ook ik zou graag willen weten hoe jij aan je stageplaats bent gekomen Ikzelf ben op zoek naar een stage in London vanaf september 2007 voor de richting Facility Management (facilitaire dienstverlening). Heb je je aangemeld bij zo’n bemiddelingsbureau?
Gr Karen