Werken in Lloret 2009

Hallo allemaal
wie weet een leuke vakantiebaan in lloret?
mijn vriendin en ik zouden er heel graag voor 2 maanden willen werken deze zomer:zon02:
als jullie iets weten…zouden jullie mij dan even willen mailen?
[EMAIL=“jetje--@hotmail.com”]jetje–@hotmail.com alvast bedankt

groetejsss

he meiden. ik heb misschien wel een leuk baantje voor jullie.
ik heb in 2008 voor 7 maanden bij hollands eetcafe “oud brabant”"in lloret de mar gewerkt.
dat was een super tijd en een super baas.
hij zoekt dit jaar nog personeel, dus waar wachten jullie nog op.
stuur jullie gegevens en foto naar;
[EMAIL=“info@oudbrabant.com”]info@oudbrabant.com.
dan krijgen jullie zo snel mogelijk bericht. gr. caat:zon02::dag:

voor dit jaar 2010 werken in lloret de mar in eetcafe "oud brabant"of eetcafe mambo mambo. stuur cv en foto naar [EMAIL=“info@oudbrabant.com”]info@oudbrabant.com. succes

he meiden, als jullie in lloret willen werken in de zomer stuur je cv dan met foto naar
[EMAIL=“oudbrabantZ@hotmail.com”]oudbrabantZ@hotmail.com
de baas komt uit eindhoven .hij heeft twee hollandse eetcafe’s
mambo mambo en oud brabant.
super leuke eetcafe’s en een super baas.
voor huisvesting wordt gezorgt. reageer snel
maak er een super onvergetelijke zomer van. gr. caat
de eetcafe oud brabant licht aan de boulevard de straat over en je staat op het strand, yehhhhhhhhh
:zon02::vak02::vak01:

[EMAIL=“oudbrabant@hotmail.com”]oudbrabant@hotmail.com. dit is het email, sorry bij de vorige had ik een z ertussen, maar moet niet.
dit is het goede email. xx caat

Hallo Allemaal…

Ik zou ook graag willen werken op Lorett de Mar, ik ben 19 jaar en zou graag in de maand Juli en Augustus willen werken op Lorett de Mar in een bar… als iemand interesse heeft om mijn reisgenootje te worden is het misschien het makkelijkst om even via de mail contact met elkaar te leggen. Mail: [EMAIL=“melisj-x@hotmail.com”]melisj-x@hotmail.com

Ik heb al veel informatie gevonden op internet en veel bars en clubs gevonden waar ze personeel zoeken. Ook waar er woonvoorziening bij is en waar de reis voor een deel word betaald.

Ben benieuwd en wacht in spanning af. Misschien tot snel!

Melisj ,misschien is het voor jouw iets voor in eetcafe oud brabant of mambo mambo te werken
loon is goed, appartementje en eten, en natuurlijk een super baas, echt wel…
interesse stuur je cv en foto naar [EMAIL=“oudbrabant@hotmail.com”]oudbrabant@hotmail.com en je krijgt spoedig bericht. groetjes caat

ENTERTAINERS REQUIRED

HOTEL CHAIN IN COSTA BRAVA, SPAIN :zon02:ARE LOOKING FOR DYNAMIC & ENTHUSIASTIC PEOPLE TO JOIN THERE ENTERTAINMENTS TEAM.

MUST BE BILINGUAL IN DUTCH AND ENGLISH AND ANY OTHER LANGUAGE WOULD BE A BONUS ie: GERMAN OR FRENCH.

6 MONTH SEASON - MAY TO OCTOBER 2010

ACCOMODATION, BOARD & FLIGHTS AT HOTELS COST

INTERESTED SEND CV + PHOTO: [EMAIL=“kelli@goldenhotels.com”]kelli@goldenhotels.com

(Please send CV in English)

hee,

heb je er wel eens over nagedacht om daar te werken als vakantieleider zoals bij beachmasters, gogo of sunweb? daar zoeken ze altijd super veel mensen!

xx

heb ik nog nooit over nagedacht, heb er in een eetcafe gewerkt "oud brabant"in lloret, kan ik zo weer terug komen als ik mijn zaak in venlo verkocht heb. en denk dat ik te oud ben voor die reisorganisaties, ben nl. 42 jaar. gr. caat

HoiHoi

Ik ben ook nog opzoek naar werk in lloret de mar (als iemand tips heeft zijn die welkom!)… maar dan wel voor in 2013. (:

Ook ben ik opzoek naar mensen die in hetzelfde jaar voor langere tijd in lloret verblijven en het gezellig vinden om een terrasje te pakken en ervaringen te delen… Ikzelf ben 19jaar. x :dag: