Werken in Lloret 2009

hallo,

ben 24 jaar, heb reeds 5 jaar ervaring in horeca.

Verblijf van 1 juni tot eind oktober in Lloret, ben op zoek naar een job in een bar of dergelijks.

Moest je nog personeel zoeken, mag je me altijd contacteren!

annelies.verschueren@gmail.com

kun je mij dat telefoonnr van lloret de mar ook nog even doormailen? [EMAIL=“chick2braam@hotmail.com”]chick2braam@hotmail.com

Hallo,

Mijn naam is Linda en ik ben eigenlijk ook opzoek naar werk in Lloret!
Ik weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken om daar werk te zoeken.
Hoop dat iemand mij kan helpen?

Liefs, Linda

hoi,

heb je voor mij ook een telefoonnummer want ik wil ook graag werken in spanje.

groetjes Antje

ola, ik ben ruben 21 jaar,
ik ben al een wat langere tijd op zoek naar vakantie werk in de omgeving van lloret, Gerona. tot vorige week had ik een vaste baan, maar het contract is nu afgelopen en daarom wil ik me droom waar gaan maken om te werken in spanje, ik ben een spontane jongen die van een goede aanpak houd, ik ben van alle markten thuis, doe graag promotie werk maar in de horeca werken is ook geen probleem voor mij. ben bereid om zelf me vlucht te betalen, een zak centje en huisvesting is wel mooi meegenomen. Als iemand wat weet mail me dan [EMAIL=“mall361@hotmail.com”]mall361@hotmail.com

Heej …

***ik ben op zoek naar werk in lloret de mar ***
***Voor achter de bar in discotheke of gewoon proppe … ***
***ik hoop dat ik snel iets hoor … ***
met vriendelijke groeten kelly

***Heej Heej … ***
***ik ben op zoek naar werk in spanje :smiley: … ***
***en heb tijd in jullie en augustus … ***
***en zou het erg leuk vinde als ik achter de bar of als propper zou gaan werke … ***
Groetjes !

nvt meer :slight_smile:

dag tom ik heb een vraag ik zou ook willen werken in lloret zou je de nummer kunne doorgeven aub bedankt

Kan er iemand mij een adres geven ofzo waar je terrecht kan om te gaan werken in hotel, … (animator)

Ben een jonge gast van 21j en zie dit als een enorme uitdaging.
je kan me mailen op [EMAIL=“kjell39@msn.com”]kjell39@msn.com

alvast bedankt.

Ik kan gaan werken in Lloret…bij de Venga Beach Club…
schijnt wel leuk te zijn…heb helemaal geen ervaring erin…maar ervaring is zooo opgedaan…:slight_smile:
ik moet ze in de nachtelijke uren bellen ivm Nachtwerk natuurlijk :slight_smile:

Groeten Erwin

Weet iemand of er nog enige vacatures beschikbaar zijn in lloret? Ik heb 7jaar ervaring in de horeca

misschien kun je eens kijken op http://www.buitenland-werken.nl/Vakantiewerk-buitenland.html

succes!

heey heey.
ik ben kim ben van plan om volgend jaar 2010 van maart tot september te werken in lloret. ben dr eigenlijk nog nooit geweest maar ik wil dr gewoon graag heen. ik ben al veel aant regelen heb me al in gescheeven bij www.focalize.nl ze helpen je op de goeie weg.
maar ik zou toch wel willen weten van de mensen die in lloret hebben gewerkt waar het gezelligst is om te werken en dat ik ook nog een beetje vrije tijd heb.

groetjes kim

he ik ben caat, ik heb 2008 in lloret gewerkt en heb een super tijd gehad.
ik heb daar bij hollands eetcafe oud brabant en mambo mambo gewerkt, dat was geweldig, had ook een super baas. kunt op internet kijken.
weet zeker dat die voor volgent jaar nog niemand heeft, als je tussen de 17 en 30 bent moet je het echt doen, krijg je geen spijt van, yehhhh

en als je blond bent en groot geschapen bent zit het helemaal goed, niet verkeerd bedoeld hor.
was maar een grapje

Hoi,
Kijk ook eens op op de website van Search Jobs Abroad of bij Buitenland werken. Daar staan ook banen op !
Vakantiewerk in het buitenland – > Search Jobs Abroad

Groet Vincent!

ey tom in heb je een mail gestuurd en hebje toegevoegd op msn voor verdere info lees de mail.
soner

weet wel een leuke baan in 2010 voor jouw. eetcafe óud brabant’in lloret de mar. als je er zin in hebt. moet je op de website kijken op de site van mambo mambo. gr.