Ik ben op zoek naar mensen die in 2009 zouden gaan werken in Lloret del Mar. Deze zomer ben ik op reis naar Lloret geweest en dit is me uitermate bevallen. Nu als de mogelijkheid bestaat zou ik er willen werken. misschien mensen met wat ervaring die me er meer kunnen over vertellen, en personen aanwezig die er ook gaan werken?? geef een seintje greetzzzzz tom vanpaemel2@gmail.com
Ik wil ook graag in spanje gaan werken deze zomer maar ik heb echt werkelijk waar geen idee waar same story dus…
in lloret is er enorm veel werk. kheb een telefoon nummer daarvoor. ik zoe het even op en mail het dan wel door
grtzz
ja, dat lijkt me leuk !!
bedankt alvast…
liefs
Ik zou ook graag ergens in Spanje kan werken als dat kan!
ik ben op zoek naar vakantiewerk in bijvoorbeeld lloret. ergens in spanje, een jongerenplaats. voor 2 maand ofzo!
werk vinden in lloret is makkelijk te vinden elke club/restaurant etc heeft wel mensen nodig alleen je moet de juiste plek vinden want niet iedere baas is even eerlijk met uitbetalen
dus hou dat in de gaten
Hee,
Voor mij hetzelfde geval! Ook opzoek naar werk, dus al weet iemand iets. Laat me het weten. Je kan me ook mailen; [EMAIL=“xxxjes_Caroll@hotmail.com”]xxxjes_Caroll@hotmail.com
Groetjes Caroll
ook ik [EMAIL=“zoek!kevinsprangers@hotmail.com”]zoek!kevinsprangers@hotmail.com
Hey ik weet niet of je dat nummmer nog hebt! maar kan je hem ook na mij mailen als je dat wilt
[EMAIL=“donna_superstar@hotmail.com”]donna_superstar@hotmail.com
THANKS KUSJE
Ik zoek ook werk in Lloret.
Ik ben dan 18 jaar en ik heb ervaring met bediening en achter de bar. Dit omdat ik in een restaurant werk tot nu toe.
Ik kan Nederlands, Spaans ( moedertaal), Frans en natuurlijk Engels.
Ik denk dat ik rond 20 juni vertrek tot… ( hangt af van of ik een baan kan vinden, want ik ga een jaar stoppen met school )
ALs iemand mij kan helpen, mail naar [EMAIL=“link-xxx@hotmail.com”]link-xxx@hotmail.com, roccobello @ hyves of 0641563828
oke! DANKJE! zou je dat naar mijn email kunnen sturen?
Groetjes.
[
file:///C:/Users/JACQUE~1/AppData/Local/Temp/msohtml1/05/clip_image001.jpg
](http://www.hyves.nl/mediaLink.php?media_id=484601838&media_secret=DXS6)
Hotel keten aan de Costa Brava in spanje zoekt dynamische en enthousiaste mensen om ons animatieteam te versterken.
Het seizoen is 6 maanden van mei 2009 - oktober 2009. Accomodatie, maaltijden en vlucht worden door het hotel betaald. De verdiensten zijn 950 euro + een bonus aan het einde van het seizoen! Als jij je hierin kan vinden stuur dan je CV met een foto naar: kelli@goldenhotels.com
ik ben zelf ook al even op zoek naar werk in Lloret
Zouden jullie mij wat info kunnen mailen?
[EMAIL=“fusion_6@hotmail.com”]fusion_6@hotmail.com
greetz
Ruben
Ik ben voor de periode van juni tot en met augustus op zoek naar een leuke horecabaan in Lloret! Mijn werkervaring bestaat veelal uit horecabaantjes en heb zowel achter de bar als in de bediening genoeg ervaring. Talen die ik spreek naast het Nederlands zijn Engels en Duits.
Iemand tips?
ik zit dus met hetzelfde
alleen heb ik tijd van eind juni tot eind septemper…
Hey Ruben,
Komt wel goed! :unibrow:
Ik ben hard op zoek in ieder geval!
Mocht ik iets te weten komen, laat ik het je graag weten.
Ik heb een reactie gehad van iemand via bijbaan.nl.
Ik heb je een mail gestuurd.
Groetjes!
ik zit met hetzelfde probleem! haha
mag ik dat mailtje ook, als ik brutaal mag vragen?
KUSJE
Hey Tom wil je dat nummer ook eens naar mij sturen (en info als je wil)
[EMAIL=“chrispansaerts@gmail.com”]chrispansaerts@gmail.com
thx
zou je dit misschien ook naar mij willen mailen aub?
groeten