Werken in Blanes en Lloret

Hallo mensen

Ik ben opzoek naar proppers, bar, beding mensen. Voor in lloret en Blanes op korte termijn. voor onderandere discoteken: Bumpers en Arena en diverse bars. Heb je intresse mail dan naar: iikwilwerkeninspanje@hotmail.com met een foto en cv en motivatie.

Ik hoor van jullie!!!

Groetjes Jessi Engbers :smiley:

Hallo Jessi,

Ik heb wel interesse in een baan in Lloret of Blanes. Ik heb ervaring in de Horeca, bediening en bar. Zou je me iets meer kunnen vertellen? hoelang? waar? enz.

Groeten,

Arjette van den Haak
arjette_v@hotmail.com

Hallo

Het is voor heel de zomer. Het is voor in de bumpers in lloret del mar.

Laat maar weten wat je wil?

Groetjes jessi

Hallo Jessie,
Ik wil heel graag in Spanje werken en vooral achter de bar, ik werk al 5 jaar in de horeca en heb genoeg ervaring in de bediening. Ik werk nu fulltime in een diner en lounge restaurant en daarnaast werk ik de weekenden achter de bar.
Ik ben nu nog 18 en wordt in de eerste week van april 19, hoop niet dat dit erg is.
Hoop dat ik snel wat hoor.

groetjes nadia
[EMAIL=ā€œnadiadzon@gmail.comā€]nadiadzon@gmail.com

hallo jessi
ik heb in de horeca gewerkt
en zou eigelijk in maart naar australie gaan
maar dat gaat niet door
ik ben van per direcht beschikbaar
vervoer geen probleem
ggg-thing@live.nl

hoi ik had geprobeer je een mail te sturen maar het werkt niet ik hoop dat als je mij een mail stuurt ik ja mijn cv en verdere gegevens kan replye groet juan [EMAIL=ā€œxclusiveinteriors@live.nlā€]xclusiveinteriors@live.nl thanks

kijk eens naar de datum schatjes…

no je hebt gewoon gelijk thanks

We zoeken dit jaar weer mensen schatje :wink:

Wanneer ken ik komen lieverd;)

hey

zou ook graag willen werken in Lloret
Ben 18 en werk achter de bar ,nu zo’n 2 jaar dus genoeg ervaring

groetjes ramona
[EMAIL=ā€œxx_ramona@hotmail.comā€]xx_ramona@hotmail.com

hallo ik ben debby hooijmeijer!
ik ben 21jaar en zou het heel superleuk vinden om in spanje te werken!
het punt is dat ik daar niet echt ervaring in heb!
ik heb wel even in de bediening gewerkt maar dat was niet voor lang!!
mijn vriend gaat dit jaar in mallorca werken!
en we zouden het super vinden om allebei een baan te hebben in spanje.
we willen namelijk ook gaan emigreren naar spanje!
Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.
ik zal mijn cv doormailen.

groetjes debby

[EMAIL=ā€œdebbyhooijmeijer@hotmail.comā€]debbyhooijmeijer@hotmail.com

jaaa
ik wil wel bij jullie komen werken, alleen is dat email adres nog steeds hetzelfde? of is alles gewoon al vol?

Het emailadres waarop je kan reageren werkt niet!
Groetjes Emily

emilydenissen@hotmail.com/www.emilyinspanje.waarbenjij.nu

We zitten vol helaas maar je kunt wel op de reserve lijst als je wilt?

Het emailadresis bumpers2008@gmail.com en hij werkt dat weet ik zeker!

hio iedereen meschien beetje off topic maar is er iemand hier die bart herinnerd. Hij had zon 15 jaar geleden een waterskischool in Lloret, zijn naam is eigenlijk Sebastiaan maar iedereen noemde hem Bart, hij kwam oorspronkelijk uit Culemborg vandaan

Voor iedereen die in Spanje wil werken, jongens boek gewoon een vakantie, solliciteer tijdens die vakantie bij discotheken, cafes enz.
Heb ik toendertijd ook gedaan, gewoon brutaal zijn.

Een onvergetelijke ervaring waar ik nu 15 jaar later nog met veel plezir aan terug denk, dus niet denken maar gewoon doen.

De horeca daar zit te springen om personeel alleen 1 gouden tip denk er om dat als je in Spanje gepakt word zonder werk vergunning ben je nog niet jarig.
Dus geloof niet al die discotheken van we zitten vol maar je kunt op de reservelijst, is alleen maar bedoeld om je salaris naar beneden te drukken maar vergeet je salaris ,anders kun je beter hier blijven maar denk aan hoe leuk dit avontuur gaat worden.

Beste Barbara,

Wat jij hebt gedaan 15 jaar geleden heb ik ook gedaan en daar moet je inderdaad brutaal voor zijn. Maar niet iedereen is zo, en zeker de ouders niet van de mensen die naar Spanje gaan. Deze mensen willen meer, dan dat je zomaar gaat. Daarom heeft bumpers een ervaren kracht aangesteld om in Nederland de mensen goed voor te bereiden en de ouders te laten zien waar zijn of haar dochter terecht komt.

Jouw manier van praten is van 15 jaar geleden er is veel gebeurt in die tijd, bedrijven die je niet betalen geen appartement voor je hebben enz. Daarom is in de tijd van nu het noodzakelijk dat dit concept bestaat.

Overgens als je geen werkvergunning hebt zijn de werknemers niet de duppen maar de werkgever, maak mensen niet bang als het niet nodig is. Athans bij de Bumpers hoef je daar geen zorgen om te maken.

Met vriendelijke groet,

Jessi Engbers
Personeelszaken
Bumpers

Het emailadres is gewijzicht naar bumpers2008@gmail.com