Werken in Blanes en Lloret

Hallo mensen

Ik ben opzoek naar proppers, bar, beding mensen. Voor in lloret en Blanes op korte termijn. voor onderandere discoteken: Bumpers en Arena en diverse bars. Heb je intresse mail dan naar: iikwilwerkeninspanje@hotmail.com met een foto en cv en motivatie.

Ik hoor van jullie!!!

Groetjes Jessi Engbers :smiley:

Hallo Jessi,

Ik heb wel interesse in een baan in Lloret of Blanes. Ik heb ervaring in de Horeca, bediening en bar. Zou je me iets meer kunnen vertellen? hoelang? waar? enz.

Groeten,

Arjette van den Haak
arjette_v@hotmail.com

Hallo

Het is voor heel de zomer. Het is voor in de bumpers in lloret del mar.

Laat maar weten wat je wil?

Groetjes jessi

Hallo Jessie,
Ik wil heel graag in Spanje werken en vooral achter de bar, ik werk al 5 jaar in de horeca en heb genoeg ervaring in de bediening. Ik werk nu fulltime in een diner en lounge restaurant en daarnaast werk ik de weekenden achter de bar.
Ik ben nu nog 18 en wordt in de eerste week van april 19, hoop niet dat dit erg is.
Hoop dat ik snel wat hoor.

groetjes nadia
[EMAIL=ā€œnadiadzon@gmail.comā€]nadiadzon@gmail.com

hallo jessi
ik heb in de horeca gewerkt
en zou eigelijk in maart naar australie gaan
maar dat gaat niet door
ik ben van per direcht beschikbaar
vervoer geen probleem
ggg-thing@live.nl

hoi ik had geprobeer je een mail te sturen maar het werkt niet ik hoop dat als je mij een mail stuurt ik ja mijn cv en verdere gegevens kan replye groet juan [EMAIL=ā€œxclusiveinteriors@live.nlā€]xclusiveinteriors@live.nl thanks

kijk eens naar de datum schatjes…

no je hebt gewoon gelijk thanks

We zoeken dit jaar weer mensen schatje :wink:

Wanneer ken ik komen lieverd;)

hey

zou ook graag willen werken in Lloret
Ben 18 en werk achter de bar ,nu zo’n 2 jaar dus genoeg ervaring

groetjes ramona
[EMAIL=ā€œxx_ramona@hotmail.comā€]xx_ramona@hotmail.com

hallo ik ben debby hooijmeijer!
ik ben 21jaar en zou het heel superleuk vinden om in spanje te werken!