Werken in Blanes en Lloret

Zonder werkvergunning mag je niet werken in Spanje zo simpel is het, als je informatie geeft moet je wel de goede geven, telt overigs voor de hele E.G maar goed.
Geen salaris krijgen en geen goede huisvesting was ook 15 jaar geleden al aan de orde en is inderdaad nog steeds zo.

Als het bij jullie allemaal zo goed geregeld is ,nou dan is dat alleen maar harstikke fijn toch.

Over dat ik mensen onnodig bang maak, lees goed ik gaf alleen correcte informatie door, het is verboden om zonder werkvergunning te werken in Spanje, doe je dit toch dan heb je gewoon een probleem.
Het staat in de wet dus ikvraag me af hoe ik daar mensen bang mee kan maken.
Volgens jou moeten mensen oppassen omdat de horeca in Spanje er op uit is mensen niet te betalen, slechte huisvesting enz.

Oplichters heb je natuurlijk overal en van elke tijd, maar erzijn natuurlijk ook genoeg werkgevers in Spanje die het wel volgens de regels doen.
Het is aan de werknemer om het kaf van het koren te scheidden.

Hee jessi

ik heb je gemaild met een foto en cv enzo maar zou je mij iets kunnen laten weten zo snel mogelijk i.v.m. ander werk als dat niet meer zou gaan naar spanje voor de hele zomervakantie

groetjes lars pieters

larspieters@hotmail.com

Ik ben helaas gestopt met mensen te helpen om te werken in Spanje:(

kan jullie wel een tip geven maail naar [EMAIL=“info@bumper-s.com”]info@bumper-s.com of ga naar de site http://www.bumper-s.com

Of mail naar de Arena in blanes daar moet je even voor google!

Zijn jullie ook al opzoek naar personeel voor de zomer van 2009?

Groetjes,
Caroll

hallo,ff vraagje zijn jullie voor komende zomer alweer op zoek naar mensen?ik wil namelijk met een vriend deze zomer naar spanje om te gaan werken zijn beschikbaar vanaf medio mei… mvg kevinsprangers@hotmail.com

www.arenablanes.nl
sollicitaties zijn al begonnen
probeer het daar is

hey hey,
ik wil echt heeell graag bij bumpers werken
solliciteer overal op bumpers. maar het is allemaal niet voor 2010
ik heb al tig mailtjes gestuurd.
is er een mail adres te vinden die voor 2010 is :smiley:
ik hoop dat er nog een plekje achter de bar voor me is.
alvast bedankt,
tatjana

Hallo,

Zoeken jullie voor 2010 ook nog mensen???

Hee,

Zoals ieder ander heb ik ook behoorlijk wat interesse om te kunnen komen werken!

Waarom;

• Ergens waar de zon schijnt is gewoon leuker dan het eeuwige Nederland,
  • Een nieuwe uitdaging! Ik heb nog nooit in het buitenland gewerkt, en het lijkt me heel leuk om ook weer andere mensen te ontmoeten etc.
  • Ik heb een jaar gewerkt in een callcenter, heb dus al enige ervaring in de ‘sales’.
  • Ook heb ik in een restaurant gewerkt, nu was dat alleen in de keuken, maar een mens raakt nooit uitgeleerd toch?
  • Het allerbelangrijkste :D:
    Ik ben enorm gezellig;
    sociaal;
    spontaan;
    doorzetter;
    leergierig;

Kortom; lachen, gieren, brullen geblazen met mij :vak02:

Ik hoor graag van jullie!
Groetjes Roos.

Heey roos,

Leuke berichtje :smiley:

ik heb gesolliciteerd om te gaan proppen in blanes!!
Hoop dat ik wordt uitgekozen , weet niet hoe oud/jong je bent maar als je meer informatie wilt…

Hollaaa at me!

Adios Silvy

Haha dankje!

Ja nou ik wil zeker wel meer informatie! Ja ik ben 18, dat is nog behoorlijk jong, maar ik woon ook al sinds mn 17e op mezelf. Ben gewoon een vroege vogel denk ik, haha.
Heb jij al iets gehoord?

hebben julie dit jaar ook mensen nodig?:stuck_out_tongue: