Wij zoeken leuke, spontane meiden die graag een tijd als propper en/of danseres (striptease of gogo) willen werken in het zonnige Spanje.
Ben jij spontaan, representatief, hou je van een uitdaging en wil jij voor langere tijd naar het buitenland ? Reageer dan snel en stuur ons een e-mail met een korte omschrijving van jezelf (en een foto) en vermeld je beschikbaarheid.
En wie weet werk jij binnenkort in de zon ! [email=info@easy-hosting.de]info@easy-hosting.de
Hallo!!!
Wat een leuke oproep!! Precies wat ik zocht. Graag zou ik als propper voor twee maanden willen werken in Spanje. Werk nu in de horeca en zit op school. Ben beschikbaar in de maanden juli en augustus! Kleine omschrijving: Ben een jonge, enthousiaste represenatieve dame met communication skills en energie!
Kleine impressie van mij:
http://modulo0.rendered.startpda.net/32100001-32150000/32105171_120_120_gEqN.jpeg
Voor meer of duidelijkere foto’s Let me know!! Voor alle andere zaken hoor ik het zeker ook graag!
Met vriendelijke groet,
Claudia de Jonge
goeimiddag,
dus als ik het goed begrijp zijn jullie alleen op zoek naar meiden.
of maken jullie ook een uitzondering voor een jonge die goed presteert…
met vriedelijkegroet,
diangelino , leocaria
zijn jullie nog steeds op zoek naar proppers?
lijkt mij onwijs leuk om een tijdje als propper te werken.
ik werk al heel lang in promotie en sales…ben een leuke meid en ik kan ook nog zingen! dus als je een propper zoekt plus extra entertainment voor je club…a la hardrockcafe bali. email me dan!
groeten,
Daisy