Werken in Kwazulu-Natal/Mpumalanga

Hey!

Ik verhuis in augustus naar Zuid-Afrika en ben net als velen op zoek naar werk! Ik ben in alle soorten werk geïnteresseerd! Ik zal net boven de grens tussen Natal en Mpumamlanga verblijven en zoek werk in één van beide procincies! Heeft iemand tips?

dankje
tania

hi Tania

je woont dus in de buurt van Newcastle en Vryheid, neem ik aan. In beide dorpen is wel werk te vinden, maar hangt er wel vanaf wat je wil. Als het om receptionist type werk gaat hangt het er weer vanaf of je Engels en of Afrikaans goed zijn. Newcastle is voornamelijk Engels, terwijl er in Vryheid weer meer Afrikaans word gesproken. Er is in Vryheid ook een buitelandse hulp organisatie die veel buitenlanders in dienst heeft. Of je finanseel afhankelijk bent van je baan is dus ook belangrijk.
Als je wat meer details geeft kunnen we misschien kijken of er ook wat te vinden is.

groeten
Johan

p.s is vaak ook wel leuk werk op Wild Parken via Ezemvelo Wildlife

beste mensen,

ik ben op zoek naar werk in Johannesburg/pretoria, branche finanicieel, commercieel, maar sta verder open voor van alles.
Als jullie iets weten of mensen kennen die mij verder kunnen helpen.
Wellicht kan iemand mij in contact brengen met Nederlanders die in die branche werken!
alvast bedankt.

groeten Hans