Hoi!
Ik ben Marjon, ben 28 jaar. Ik zou heel graag gaan werken in een kindertehuis in Tibet, Ladakh of Nepal! Ik heb de opleiding SPH gedaan. En heb veel ervaring als groepsleidster met kinderen en verstandelijk gehandicapten. Ik zou best voor lange tijd weg willen. Wie kan mij verder helpen?? Alvast bedankt!
Hoi!
Ik heb het 1 en ander lopen ja, via een non. Het wordt waarschijnlijk India, en Tibet! Maar er staat nog niets vast, dus ik moet nog even afwachten!
leuk, je snelle reactie.
ik zal wat over mijzelf vertellen, ik ben 21 jaar en kom uit omg. hilversum. ik heb al een aantal ker eerder in afrika gewerkt in een weeshuis, en wil mijzelf nu verbreden in het werken in het buitenland, laat het nou de streek zijn waar jij je ook bij aansluit. Ik heb de verpleging gedaan en werk in de kinder jeugd psychiatrie.
de reden van mij werken in het buitenland is dat ik zelf iets wil gaan beginnen in te toekomst maar weet dat daar de nodige ervaring voor nodig is. Het is moeilijk mensen te vinden met dezelfde visie.
dus ik ben erg benieuwd hoe het voor jou gaat verlopen en of je me een handje wilt hebben aangezien ik verwacht dat jij wat meer contacten als mij hebt ![]()
groetjes
Hoi!
Wat leuk dat je ook zo geinteresseerd bent! Het is inderdaad erg lastig om aan vrijwilligerwerk te komen zonder contacten. Als je geen bakken vol geld aan nederlandse organisaties wilt betalen! Kijk eens op de volgende site: www.rootinstitute.com Hier werken ze met Westerse vrijwilligers. Ik wil hier ook heen met een collega/vriendin van me. Aangezien jij verplegend bent, denk ik dat je daar een goede kans maakt. Maar niet ons plekkie wegkapen he? Ik ben ook weer te goed om je deze tip te geven, misschien gooi ik nu mn eigen glazen wel in! Maar succes ermee!
ik zal je plekkie niet inpikken, bedankt voor je tip ik zal er naar gaan kijken, heb je misschien msn, is misschien wel makkelijk en ben toch wel erg benieuwd naar wat dingen.
dus lijkt het je oke voeg mij dan even toe op [EMAIL=“tijgert65@hotmail.com”]tijgert65@hotmail.com ( als je msn hebt dan he)
ik wacht het wel af en anders via de mail.
groetjes jonathan
jullie zouden eens kunnen kijken bij crossing borders kunnen kijken. zij zitten in nepal, en behalve les geven kun je eigenlijk alles wel voor mekaar krijgen wat je wilt, je kunt het altijd aangeven!
ze vragen wel geld, maar geven daarvoor onderdak en eten in de plaats…
succes met de plannen!!