Vrijwilligerswerk Nepal

[FONT=Optima]Hai, ik ben een meid van 23 jaar, en ben van plan om vanaf ongeveer november voor een periode van 3 of 4 maanden naar Nepal te gaan om vrijwilligerswerk te gaan doen, namelijk lesgeven (Engels) op een school.
Het lijkt me geweldig, en het lijkt me nog gaver als er iemand met me mee zou gaan!
Wie heeft zin?? B)
Mail me op: elisasnel@hotmail.com

Groetjes, Elisa.

Hoi Elise,

ook ik (23 jarige rechtenstudent) ben van plan binnenkort te gaan werken in het buitenland (studeer deze zomer af), alleen kan ik maar moeilijk iets geschikts vinden. Hoe ben jij aan dit idee gekomen? Vertel me eens meer over het werk dat jij gaat doen! wellicht ben ik geinteresserd!

Je kunt me mailen op: R.C.Hannema@uvt.nl

Hoi Elise,

Ik ben Marleen, 23 jaar, en ben als alles doorgaat in juli afgestudeerd. Het lijkt me ook erg leuk om voor zo’n periode naar het buitenland te gaan. Hoe ben je hieraan gekomen? En welk vrijwilligerswerk hebben ze nog meer?

Groetjes Marleen

email: vis_marleen79@hotmail.com

Hoi allebei
Het is niet via een organisatie, maar iemand die gewoon hier in Nederland woont en contact heeft met scholen daar. Ze hebben dus geen ander werk!
Dus…als het je leuk lijkt (mij wel, Nepal schijnt echt geweldig te zijn!!), laat maar even weten…ik weet op het moment nog niet wanneer ik precies ga…dus dat is nog te bepalen!!
Groetjes Elisa –> elisasnel@hotmail.com

O, en wat meer info, je kunt lesgeven op verschillende scholen rond Kathmandu, je geeft les aan verschillende klassen. Je Engels hoeft niet super te zijn, want vergeleken met hun Engels is het top!
De school betaalt kost en inwoning voor je, je kunt bijvoorbeeld bij de school wonen, alleen de reis, verzekeringen te betalen en natuurlijk geld om leuke dingen te doen en iets van het land te zien!!