Wie Gaat Er Mee Naar Nepal?

Hoi!
Ik ben een meid van 23 en wil vanaf ongeveer november tot ongeveer februari naar Nepal gaan om daar vrijwilligerswerk te doen!
Het betreft werk op een school, waar je Engelse les gaat geven. Jouw Engels hoeft niet perfect te zijn, het is sowieso een stuk beter dan hun Engels! :smiley:
Ik zou het nog veel leuker vinden als er iemand mee gaat!!
Wie heeft er zin??
Mail naar: elisasnel@hotmail.com

:smiley: Heey

Ik ben Annelies Hamdorff ben 17 en dat is vaak het probleem ga na de vakantie bij de landmacht werken en wil graag wat ervaring op doen en hoe kan dat beter als in het buitenland mijn engels is heel goed en ben ook al vaste oppas van 2 kinderen dus kan goed met kinderen overweg ben al maanden op zoek naar vrijwillegerswerk en dit is een laaste wanhoop poging voor de vakantie nog iets te vinden.
Ben er gemotiveerd en ben ook gezellig haha kan belangrijk zijn.
Ben ook de hele zomer beschikbaar.
Zou je me wat meer info willen sturen als je interesse hebt lijkt me echt een geweldige ervaring!

veel liefs annelies hamdorff

annelies222@hotmail.com

Hoi Annelies
Ik begrijp dat je alleen in de zomer beschikbaar bent, dat is een beetje te kort, ze willen dat je wel minstens 3 maanden blijft! En je leeftijd, ik weet eigenlijk niet of dat een probleem is…volgens mij zijn de kinderen die je les moet geven al tot een jaar of 15, 16…
In ieder geval succes, je vindt vast wel iets cools voor de zomer!!!
Groetjes, Elisa.

He Annelies,
Lijkt me best interessant allemaal. Ben bijna afgestudeerd en ik kan zo lang blijven als ik wil. Ook spreek ik vloeiend Engels, dus dat is allemaal wel ok. Ik zou alleen ff willen weten hoeveel het allemaal gaat kosten? Het is niet vaak goedkoop op mee te doen aan zulke projecten.

Groetjes Nathalie

Hoi Elisa,

Ik ben zelf opzoek naar nieuwe uitdagingen. En het liefst
ergens in Azie. Alleen is maar alleen. Tijd is iets wat ik met
mijn werk zelf ik kan delen. En ik kan wegblijven zolang ikzelf
wil. Meer info over deze onderneming is zeker welkom.
Groetjes,
Anco (29)

Hello daar,

In september vertrek ik voor een 3 tal maand naar Nepal om er net als jij vrijwilligerswerk te gaan doen. :rolleyes:
Met welke organisatie ga jij?

Greets, Pneutje. Mailen kan op Pneutje@msn.com