Werken kinderopvang buitenland

Hallo!

Ik heb eind februari mijn diploma voor SPW 3 kinderopvang!
In mijn opleiding heb ik een stage in het buitenland gehad. Sindsdien wil ik niets liever dan werken in het buitenland!!
Alleen ik heb geen idee hoe ik hieraan moet beginnen e.d.
Iemand tips hiervoor? Of ervaring???

Groetjes!

dezelfde vraag…

jammer dat er niemand op gereageerd heeft want ik vroeg me dus hetzelfde af…
Ik heb nu een jaar in Nederland in een kinderdagverblijf gewerkt en vond dit erg leuk, maar ben nu 3 maanden in Zuidelijk Afrika geweest en nu bevalt dat reizen eigenlijk wel en lijkt het me wel gaaf om in het buitenland te gaan werken.
Tot nu toe alleen au pair gezinnen gevonden, ook leuk maar weet iemand of het mogelijk is om in een kinderdagverblijf/schooltje te werken (geen vrijwilligerswerk)

Hallo!
Ik zie dat ik niet de enige ben die wellicht in het buitenland wil werken in de kinderopvang! Hebben jullie ondertussen al wat meer info weten te verzamelen, heb nl geen idee waar ik verder moet zoeken:paranoid:
Hopelijk hoor ik wat van jullie!
Groetjes claire

voor een zomer au-pair (2 mnd) weet ik een camping met ned.eigenaar die voor hun gehandicapte zoon van 14jr nog iemand zoekt.

iets voor jullie ?

voor meer info mail naar [EMAIL=“casloot@zonnet.nl”]casloot@zonnet.nl

kees

Er zijn organisaties waarbij ze mensen zoeken in de kinderopvang, bijvoorbeeld oad of arke. Voor zover ik het weet en vacatures heb ontdekt alleen in de wintermaanden. Maar er zijn zeker vacatures