Spoed: werken in het buitenland!

Hallo allemaal,

Ik ben een jongen van 19 jaar en stop nu een jaartje met studeren om meer van de wereld te zien. Ik wil graag werken met kinderen in een mooi land en het liefst zo snel mogelijk vertrekken. Ik heb een mbo diploma van onderwijsassistent niveau 4 en heb veel ervaring met recreatiewerk en in het onderwijs. Kan iemand mij hierbij helpen?

Tips, vacatures, sites, opmerkingen alles is welkom!

Ciao!

Wil je echt werken, of denk je ook aan vrijwilligerswerk? Voor vrijwilligerswerk zijn er legio organisaties die je aan werk met kinderen kunnen helpen (Engelse les geven -afhankelijk van het niveau van je eigen Engels-, maar ook muziek maken, kinderopvang etc.).(SIW, Projects Abroad, Travel Active, Activity International, Stichting Kinderen in Bolivia, Bureau Connectie Bolivia, etc. Aan sommige organisaties ben je veel geld kwijt, aan andere weinig - kijk naar wat bij je past, naar wat ze aanbieden, hoeveel geld je te besteden hebt, waar je naartoe wilt.)

Als je betaald wilt werken kun je je bij Joho laten adviseren (www.joho.nl). Nieuw-Zeeland/Australiƫ is hier niet zo moeilijk, maar ik weet niet of je daar heen wilt gaan. Joho heeft wereldwijd contacten en kan je breed adviseren over verschillende mogelijkheden.