Mijn naam is lucas 18 jaartjes oud ben op zoek naar een leuk baantje in het buitenland het liefst met huisvesteging. Ik zou het liefst naar spanje, frankrijk of portugal willen en zo snel mogelijk. Wil een jaartje ervaring opdoen in een andere cultuur. Is er iemand die een connectie heeft met werkgevers in het buitenland of die mij hierbij kan helpen.
Als je enie afiniteit met IT hebt of leuk zou vinden in een Amerikaans bedrijf te werken mag je mij je CV [EMAIL=" ernest_adriaansz@hotmail.com"]sturen.
Hallo,
Ik heb in juni mijn diploma voor sociaal pedagogisch werker Jeugdzorg niveau 4. Ik zou graag een jaartje ertussenuit willen door in het buitenland te werken met mijn diploma en ik vroeg me af of iemand mij hiermee kan helpen.
Diverse landen bieden een werkvisum voor een jaar voor jongeren. Aan de andere kant: van Canada weet ik dat je niet zomaar in de jeugdzorg mag werken met zo’n visum, je moet dan eerst een medische keuring doorlopen.
En dan moet je inderdaad nog een werkgever zien te vinden (ik zag laatst een baan voorbij komen in Montreal als maatschappelijk werker om jongeren bij te staan. Moet je Frans wel op hoog niveau liggen. ;))
Spreekt Marokko je ook aan? Daar zoeken ze Nederlandstalige mensen voor callcenter werk…
Zo verdien je geld en kan je het land verkennen…
En het ligt naast spanje,dus dat je kan je altijd bezoeken…
Lijkt het je wat pm me dan geef ik je wat meer info…