Hallo,
Ik ben pas over twee jaar klaar met mijn opleiding, maar ik zit er over na te denken om daarna lekker voor een tijdje weg te gaan. Het liefst zou ik met kinderen willen werke bijvoorbeeld in een school of tehuis.
Wie hier ervaring of informatie over heeft zou je dat dan aan mij willen doorgeven…???
Alvast bedankt…
Liefs Lotte
Kijk een op de volgende sites:
www.recrajob.nl
www.joho.nl
www.recra.nl
www.vakantiewerk.startpagina.nl
Selectcamp!
.
ik ben ook op zoek naar een baan in het buitenland.
Ik ga in Juli/Augustus/September in Duitsland werken, daarna op vkantie en dan wil ik graag voor een half jaar naar Aruba! Maar jah, werk vinden is en blijft moeilijk
Hallo,
Ik ben op zoek naar werk of een studie in het buitenland. Ik ben 21 jaar en klaar om de wereld te ontdekken!!! Het lijkt me geweldig om bijvoorbeeld een jaar of een half jaar in het buitenland te verblijven en de taal en cultuur van het land te leren kennen. Ik zou heel erg graag naar Griekenland of Frankrijk gaan. Als er iemand is die in Griekenland of Frankrijk heeft gestudeerd of gewerkt of iemand weet hoe ik dit kan realiseren please let me know.
Liefs Stephanie
Hoi Stephanie,
Ik heb afgelopen jaar via European Voluntary Service (dit is een programma vanuit de E.U. voor jongeren om vrijwilligerswerk te doen) 9 maanden in Griekenland gewoond en gewerkt. Het was een hele goede ervaring en ik heb heel veel geleerd van de Griekse taal en cultuur. Dit programma is ook betaalbaar omdat je reiskosten, woning, eten, verzekering worden vergoed en je krijgt nog een kleine vergoeding elke maand. Als je aan dit programma wil meedoen kun je kijken op www.noborders.nl, www.jeugdraad.nl, www.code-international.nl of www.youthinaction.nl
Als je nog vragen hebt laat maar weten veel succes!
Groetjes,
Annelinde
Hallo
Ik ben suzan en doe nu 2de jaar logopedie, Volgende jaar in september (2008)moet ik 5 maand stage lopen. Het liefste wil ik dit doen op Aruba.
Is er iemand die tips heeft voor mij?
Ik kom namelijk heel moeilijk aan email adressen ed
Alvast super bedankt!! groetjes suzan