Ben jij op zoek naar een leuke (vakantie-)baan, stage of bijbaan in het buitenland ?
Kom dan snel eens kijken op onze geheel vernieuwde website !
Actuele top-vacatures, forum waarin je je eigen oproepen kunt plaatsen en binnenkort nog veel meer gratis mogelijkheden !
Klopt het dat de link het niet doet?
x Henrike
klopt
De pagina kan niet worden weergeven ![]()
Hmz, snert…heb nog geen vakantiewerk :bored:
Kan u mij niet helpen aan werk in buitenland
Re: (Vakantie-)werken in het buitenland ?
Lalala link doet het nog steeds niet…
Hall0 allemaall!!.. :teeth: g0edem0rgen… ik z0u heel graag vakantie werk willen d0en in de z0mer van 2007… maaarrrr… ik weet n0g nie waar… kan iemand mij helpen aan een leuke vakantiej0b, in een h0tel in het buitenland, z0als Spanje 0f Turkije 0fs0w?? d0e een t0eristische 0pleiding en heb dus al best veel ervaring, wat betreft reizen. ik h00p dat iemand mij kan helpen?! … kussiej Marinda ![]()
Hallo Mensen,
Ik ben ook op zoek naar werk in het buitenland. Ik ben www.vo-jobs.nl tegengekomen. Het is speciaal voor de wintersport vakanties. Het lijkt mij wel leuk. Je moet je eerst aanmelden en daarna vragen ze naar een foto van je en je cv in het Duits. (je kunt aan mij vragen voor hulp). De organisatie lijkt mij wel goed.
Groetjes christel
Hallo Marinda,
als je in een hotel wilt gaan werken in Spanje of in Turkije, moet je eerst de taal spreken en meestal vragen ze ook of je Engels, Duits en/ of Frans kunt spreken. Ten tweede vragen ze ook of je ervaring hebt in de hotelbranche.
Als je geen ervaring hebt, raad ik je aan om te kijken op www.activityinternational.nl Het kost wel geld, maar als je het echt in het buitenland wil gaan werken, heb je het er wel voor over.
Groetjes Christel
He Marinda, als je werk zoekt kun je dat beter op een wat serieuzere manier doen! Gebruik normale letters, zonder rare hoofdletters of smileys tussendoor en probeer het in net nederlands te schrijven. Ofsow schrijven maakt dat het niet erg serieus klinkt. Het ziet er ook uit zo alsof je een baantje in het buitenland wilt om daar feest te gaan vieren. Gewoon een tip hoor!
idd wat een kleuter, ga bloeme plukke