werken in een jeugdhostel

Hallo,

Ik ben van plan om vanaf januari/februari 2010 voor een half jaar naar Canada te gaan, ik wil ook graag werken daar.

Nu heb ik stage gelopen in een jeugdhostel in Amsterdam en dat is me erg goed bevallen. Nu dus de vraag of iemand daar ervaring mee heeft, is het moeilijk om er een baantje te vinden? Heeft iemand nog leuke tips voor hostels?

Groetjes Rianne

Dikke kans dat het mogelijk is, maar voor suggesties is het makkelijker als aangeeft in welk gedeelte van Canada je wilt starten. :wink:

Ik ben van plan in Vancouver te beginnen! Maar ik heb verder nog niet heel veel plannen, dus als iemand leuke suggesties heeft!

Dat zal niet meevallen. Zeker de “leuke” banen liggen niet voor t oprapen. Aangezien je maar voor 6mndn hier bent en daarvan 2mndn buiten t toeristen seizoen, zonder werkvergunning(?) schat ik je kansen slecht in.
http://vancouver.en.craigslist.ca/ en dan onder jobs >customer service of >food/bev/hosp.
G’luck ;D

1 like

dankjewel! maar ik ben van plan een WHP aan te vragen voor 2011, dus met die vergunning moet het goed zitten als ik ga.
Ik heb gelukkig nog even voordat ik ga, iig bedankt voor de site!