Werken in Dominicaanse Rebupliek

Lijkt hier startpagina wel.

dat is ook zo, koen moet in ieder geval niet afgaan op allerlei indianenverhalen van hier gestrande Nederlanders, die opeens forumbeheerder zijn geworden, ik zeg het nog maar eens, de Noordkust is momenteel niks en Sosua is een openluchtbordeel voor ouwe vieze mannetjes.
Er is dus gewoon geen droge snee brood te verdienen en het zou de forumbeheerder sieren als hij mensen die in Nederland wonen en het plan hebben naar de DR te gaan, objectieve informatie zou geven.

wimpy 707,
je weet ,t goed,

707,
ik ben hier niet gestrand,en ik raad ook niemand aan om wat te beginnen hier,want 90% mislukt hier,
ik heb ,t zelf ook de eerste jaren moeilijk gehad en ben dolblij dat ik nu geslaagd ben met mijn bedrijf,ik heb nu 35 mensen in dienst en alles loopt op rolletjes,en koenprins wil hier komen werken,dat is toch wat anders dan om iets voor je zelf te beginnen,ik hoop voor jou dat ,t in bavaro beter is met jou bedrijf,
ik woon niet in de noordkust maar in villa alta gracia,
mss kunnen we nog een keer een bakkie koffie drinken

Sargento

Wat voor bedrijf heb je? 35 man, dan is het geen klein bedrijfje. Het is dus wel mogelijk om in een paar jaar een groot bedrijf op te bouwen als buitenlander. In hoeveel jaren heb je dit opgebouwd ?
Dacht altijd dat meeste Nederlanders die in de D.R. wonen en een eigen bedrijf hebben, dat dat meestal een eenmanszaak is.

kijk op je prive mail.
www.sosuanieuws.com
www.dr1.com

Begrijp niet waarom je mijn vragen beantwoord via een prive bericht. Kan toch gewoon hier in het forum. Er zullen meer mensen zijn die graag jouw informatie willen zien.

Wat voor bedrijf is het en in hoeveel jaren heb je dat opgebouwd?

Please geen prive mail, daar hebben de mensen niets aan.

Ton,
Ik heb geen bedrijf, ik ben aan het rondkijken voor een baan en concludeer alleen maar dat het erg moeilijk is, en een eigen bedrijf beginnen lijkt me momenteel niet echt handig. Maar kom graag een keer koffie drinken bij je

je bent welkom
www.dr1.com

republika dominicana
hallo,
ik woon hier meer dan 11 jaar,ben sinds die tijd ook met 100% energie bezig geweest om dit op te zetten,mij is voorgehouden door een grote vriend,1 van de rijkste mannen van de provincie peravia,vrien van leonel,die ik ook ontmoet heb,wel vluchtig en kort,mijn vriend zei tegen mij,als je hier een kans van slagen wil hebben moet je alles goed doen,
spaans praten als een dominicaan,
het land minstens 2 jaar goed kennen,
de mensen leren te doorgronden,
waar wil je beginnen,
kijk waar behoefte aan is,
je financiele mogelijkheden,
en doe niet zoals alle gringo,s,die komen met een grote zak geld om ,t hier te maken,zijn ze hier dan willen ze eerst 3-5 maanden vakantie,en dan gaat ,t mis,zuipen,hoerenlopen enz.
hier zijn niet veel gringo,s die meer geld hebben dan toen ze hier kwamen,hier beginnen mislukt voor 90%
als je weer in ,t land ben ,nodig ik je wel uit,

Dit heb je ook verteld in je prive mail.

Wat voor bedrijf heb je nu dan?

ik vind ,t niet nodig om mijn privé zaken op een openbare site te zetten,ik heb je toch uitgenodigd om een keer langs te komen.
je bent welkom

Ton, ik ben wimpie 707 dus uh tja, maandag ga ik verkassen naar Pedro Brand, enneh , ja , wie belt nou wie, dus als je in Alta Gracia woont isdat volgens mij niet ver.
ik bel je een dezer dagen want volgens mij heb je een keer ergens je nummer vermeld.
groeten

.

DAT IS VOLSTREKT NIET WAAR,ALS DE STRAF ER OP ZIT KAN JE GELIJK WEG,
VERTROUW JE EEN BUITENLANDER NIET,VRAAG NAAR ZIJN CEDULA,CRIMINELEN HEBBEN DIE NIET,BUITENLANDERS DIE ER WONEN WEL,
NAVRAGEN KAN JE BIJ DE NEDERLANDSE AMBASSADE DOEN.
http://www.holanda.org.do/

.

Dat is misschien medelijden oproepen,
maar waarom zou een land criminelen langer in ,t land willen houden,zijn blij als ze weg zijn

.

maakt ook helemaal niet uit wat ze in een uitzending vertellen, in Nederland komt iedereen ook na tweederde weer vrij, dus tja, lopen dan kennelijk ook een hoop criminelen rond

.