Ik ben nu 15 jaar zit in 3 havo. En het is mijn droom om nadat als ik mijn diploma heb gehaald bij Disney te gaan werken. Het allerliefste zal ik als figuur willen rondlopen, en in de parades meelopen, ik heb gelezen dat hier lange wachtrijen voor zijn… Maar anders zou ik ook nog wel willen helpen bij een attractie of iets anders.
Ik weet dat ik nog jong ben en dat ik nog tijd genoeg heb. Maar in verband met mijn profielkeuze en opleidingen zou ik het leuk vinden als ik alvast wat advies en informatie zou kunnen krijgen van mensen die er werken of hebben gewerkt.
Alvast Bedankt!
Kus Sterre
Ps. Mensen die er willen werken mogen er ook op reageren! Altijd leuk om wat contacten op te doen
Hoi sterrretje,welkom op wereldwijzer!
Je kan altijd eens solliciteren naar Disney,weet wel niet van welke leeftijd je mag werken in Frankrijk?
Het is wel een franse website die ik gevonden heb op het internet (zie hieronder)
Succ6 nog met je toekomstplannen,sterrretje !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Dankjewel! Ik weet ondertussen dat je 18 moet zijn en minimaal 2 maanden moet kunnen werken… Alsnog wil ik het dolgraag doen en ik ga de komende 2 en half jaar goed focussen op de talen. Ik denk dat als ik mijn diploma heb dat ik er eerst even tussen uit ga en een half jaar og een jaar in disney ga werken. Gelijk goed voor mijn cv