Je moet eens gaan vragen aan Green Nature Hotel in Marmaris, daar hebben ze echt nood aan een goed animatieteam, slechter dan dit jaar kan echter niet! Ik weet dat er een russisch meisje inzat, en een jongen die ook niet van turkije was. Ze waren maar met zn 5 of 6 denk ik en het hotel is best aangenaam, ook niet te groot!
Bedankt voor je tip!
Ik heb al een mailtje gestuurd. Nu alleen nog maar afwachten…
Hopelijk is het wat. Maar een team van 5 a 6 man is best gezellig…als het klikt tenminste en iedereen z’n werk doet! Als ik ga, ga ik wel met een meid die ik ken dus dat scheelt al wel. We will see!
Innepin, véél succes ! Ik hoop echt dat het je lukt want wij vonden het animatieteam van deze zomer zooo vervelend ! Ze waren meer boos dan wat anders en ze deden bijna niets met de kleinere kindjes (onder 12) tot grote ergernis van deze !
het is niet zo slim om zo maar naar een hotel te bellen om te vragen of je kan werken het is verstandiger en veiliger om het of via een bemiddelingsbureau te doen, of via een kennis die kan onderhandelen met een turkse manager, anders werk je je helemaal kapot voor een honger loontje, aangezien de meeste Turkse en Russische jongeren het zo moeten doen, en soms vergeten ze dat wij uit Nederland komen en onze salarissen op een ander niveau ligt dan daar. Ik werk samen met een officieel entertainment bureau uit Turkije ik heb er aafgelopen zomer ook voor gewerkt en daar is alles heel goed mee afgesproken. voor meer info mail me maar
[EMAIL=“annelieshoeijmans@hotmail.com”]annelieshoeijmans@hotmail.com
hallo mensen kan iemand mij helpen om te kunnen werken in club voyage in side sorgun select ik wil graag in het animatie team ik heb nog cntact met sommige kan iemand mij helpen alvast bedankt
groetjes
Heej annie!!!
Hier is je vriendinnetje
Het gaat ons zekers lukken dat we een leuk plekkie vinden omte gaan werken inTurkije!!!
Ik heb er nu al zin in, zeker met het koude weertje wat we nu hebben
Spreek je snel weer
XXX