Werken in de horeca en wonen in noord van aruba

Hallo ik ben Marinda,

Ben 22 jaar en wil ook graag in Aruba komen werken. Van 3 maanden tot 6 maanden. De vertrek datum zal dan in oktober zijn. Dan is het
hoogseizoen begreep ik. Waarschijnlijk ga ik met me vriend maar dat is nog niet 100% zeker. Is het beter om met iemand daar heen te gaan?
Is het werk vinden in de horeca zonder werkvergunning makkelijk? Want zijn daar zoveel horeca gelegenheden dat dat wel lukt? Als iemand
met de horeca zoekende ervaring in heeft hoor ik dat graag, dat is het enige wat mij tegenhoud. Of is er iemand vanuit deze forum die mij
werk kan bieden? Ik ben in mei afgestudeerd als leidinggevende bediening maar werken als medewerker is helemaal top. Voor mijn vriend
precies hetzelfde. Is er ook iemand de die tijd vanaf oktober mij een woonverblijf kan helpen vinden/garanderen.

mvg Marinda
Hoor graag van jullie!

Beste Marinda, als je even door dit forum zoekt dan zul je de meeste vragen wel beantwoord vinden. Het hoogseizoen is hier echt pas vanaf december tot na Carnaval, dus zeker nog niet in oktober. Ga er maar niet van uit dat het gemakkelijk zal zijn zonder vergunning werk te vinden, zeker niet vooraf via email, hoogstens als je al op het eiland bent, ergens binnenloopt waar toevallig de nood hoog is en je geen eisen stelt aan het soort werk wat je moet doen Succes.