Hallo!
Wij zijn 2 meiden van 21 en 24 jaar en wij zouden aankomende zomer graag 2 maanden(Juli/augustus) gaan werken op het prachtige eiland Aruba.
Nu vroegen wij ons af of er hier mensen zijn die nog tips&tricks voor ons hebben?
We hebben allebei meer dan genoeg horeca ervaring maar we kunnen vrij weinig informatie vinden over horecawerk op aruba alleen voor de zomertijd, aangezien of meeste vacatures minimaal een half jaar bedragen of het ergens in europa is, en wij willen weg! ver ver weg… en dat dus voor 2 maanden
Is het handiger als we doelgericht gaan zoeken naar restaurants/discotheken en daar een open sollicitatie heen sturen? of zijn er wel organisaties die bemiddelen tussen studenten en horecagelegenheden?
hallo 2 meiden
ik woon op aruba en ik weet zeker dat als je hier heen komt en gewoon ergens gaat solliciteren dat je zo werk vind
er is namelijk veel werk in de horeca
groedjes en veel prezier
kijk eens op http://www.aruba-stage.nl/ misschien kunnen zij je helpen. open solliciteren is tamelijk zinloos, je zult in de meeste gevallen geen antwoord krijgen
Super keus om naar Aruba te gaan! Ik was er afgelopen zomer en wil o zo graag terug… :vak02:
Maar qua werk, het kan als Nederlander lastiger zijn om horeca werk te krijgen. Je krijgt niet zomaar een werkvergunning en in ieder geval waren ze afgelopen zomer erg druk met het opsporen van illegaal werkenden in de horeca. Maar er is altijd wat te vinden. Ga er inderdaad gewoon heen en ga daar zoeken.
gewoon zelf op af stappen… Toen ik er woonde hebben twee vriendinnen van mij dat ook gedaan, die hadden ook zo werk…bij cafe Scale en de Deli France (destijds…;).
Ik denk inderdaad dat je er gewoon heen moet gaan, ik ben zelf een half jaar op Curacao geweest en heb voldoende mensen meegemaakt die het op deze manier (succesvol) hebben gedaan.
Gewoon heen gaan en de restaurantjes af, heb er zelf ook een jaar gewoond en gewerkt in een restaurant, het enige nadeel voor jullie kan zijn dat jullie maar 2 maanden willen gaan dat kan voor sommige restaurant te kort zijn en willen liever mensen die langer blijven… Succes!!