Werken in de zomer juli -aug 2009 op Aruba

hallo,

Ik wil graag aankomende zomer voor 2 maanden juli en aug naar Aruba.
Om te werken.
Wat en hoe moet ik het allemaal regelen ?
en wat gaat het allemaal kosten?

Hoop dat iemand me kan helpen .

Groetjes rowena

Heej Rowena,

Ik ben precies hetzelfd evan plan, voor die 2 maanden gaan werken op Aruba. Helaas weet ik ook nog niet hoe en wat allemaal. Maar als ik zo verhalen van andere lees lijkt het me wel erg leuk! Als ik iets meer weer zal ik het hier op zetten. Hopenlijk reageren er ook nog andere mensen op =)

Groetjes Angela

hallo dames.

aruba is erg leuk … voor de nederlandse dames zou ik het eens proberen in de horeca dit zijn de plekken waar het vaak lukt,… let wel je bent niet de enige en op het eilnad zelf zoeken mensen ook altijd werk dus mail gewoon met desbetreffende cafe’s en doe er een leuke foto van jezelf bij.

moomba is een restaurant strand tent
de paddock is een eettent/cafe/ en ned. studenten kroeg.
bingo is ook een ned. tent een restaurant cafe

dit zijn wel de meest bekende kroegen en anders schrijf alle hotels aan.

let wel alle kosten zijn voor jezelf ticket huisvesting ed. je kan wel goedkoop samen met meerdere mensen iets huren kijk eens op aruba match.com

daar kan je lekker neuzen en je vragen kwijt

succes

je kunt mailen wat je wilt, je zult echt geen antwoord krijgen. ter plaatse solliciteren bij genoemde (eet)cafe’s is het enige wat erop zit en je hebt alleen kans van slagen als je ervaring hebt in de horeca. Houd er rekening mee: je moet het van de fooien hebben want je verdient het minimum loon met maximale werkuren. En met toenemende werkloosheid (toerisme loopt terug, ontslagen in de hotels) ziet het er allemaal lang niet meer zo rooskleurig uit als in het verleden.