Hallo!!
Ik ben op zoek naar werk op Aruba voor 3 maanden. In een hotel of restaurant ofzo. Of bij een toeristisch bedrijfje. Heeft er iemand tips hoe ik dat het beste aan kan pakken?? Of weet iemand sites waar ik wat aan zou kunnen hebben?? Ik hoor het graag!!
Hallo …M… ![]()
Waar je zou kunnen kijken is op www.aruba.pagina.nl. Daar vind je info over zowat het hele eiland. Je kunt ff kijken onder het kopje werken in Aruba. Ook kan je je daar onder het kopje uitgaansgelegenheden of restaurants een aantal leuke tenten vinden. Bij sommige kun je je dan ook inschrijven voor werk.
Zelf ben ik verleden jaar een maand naar Aruba geweest en het is me erg goed bevallen. Als je in het centrum wil werken is de Paddock een absolute aanrader. Tis een Nederlandse tent, leuke mensen aan de haven met een café/bar er aan vast. Kun je kijken op www.paddock-aruba.com of via bovengenoemde site. Een absolute afrader is de tent schuin tegenover the paddock. Weet ff niet meer hoe die heet, El… nog wat. Erg slecht eten, super chagarijnig personeel en onvriendelijke mesen. Als het donker is komt er stoom van het dak. Wil je aan het strand. Dan raad ik je aan om het of bij eagle beach, palm beach of sunset beach te werken. Dat zijn verreweg de mooiste stranden. Je zit dan bij de high rise hotels, maar je kan ook in de beach bars werken (vooral kokoa bauchbar op sunset beach is geweldig!) :D.
Maar ik denk dat je via aruba.pagina.nl al een heel end komt.
Ik hoop je genoeg geinformeerd te hebben.
Als je nog wat wilt weten, moet je maar vragen
Groetjes Diana
Halllow M! ![]()
Ik wil ook drie maanden naar Aruba! B) Ik wil binnenkort al vertrekken, maar ik moet nog veel regelen.
Zullen we misschien info uit kunnen wisselen? Je kunt me emailen en/of toevoegen op msn: vera_x_@hotmail.com ![]()
Groetjes vera
Originally posted by veraluijten@10-03-2005, 12:05:23
**Halllow M!
Ik wil ook drie maanden naar Aruba! B) Ik wil binnenkort al vertrekken, maar ik moet nog veel regelen.
Zullen we misschien info uit kunnen wisselen? Je kunt me emailen en/of toevoegen op msn: vera_x_@hotmail.com
Groetjes vera**
hallo Vera of M.
Ik ga in september voor 3 maanden naar Aruba. Ik zoek alleen nog een huisgenoot voor die drie maanden. Ik wil ook gaan werken in de horeca, maar ga dat allemaal daar bekijken/regelen. Ik heb al wel veel informatie etc, maar ik wil het nog niet allemaal definitief gaan vastzetten, ook omdat ik nog geen huisgenootje heb gevonden. als je zoiets alleen moet betalen betaal je super veel.
Wanneer willen jullie gaan?
Jullie mogen mij altijd mailen. liatol@lycos.nl
Nou ik hoop iets van jullie te horen.
Groetjes van Lia