Vakantiewerk op Aruba

Hee mensen

Ik heet Bas Meershoek en ik ben 18 jaar oud.
Ik zou graag komende zomer voor zo,n 4-6 weken gaan willen werken op aruba in de horeca.
Op dit moment doe ik zelf ook een horeca-opleiding tot kok.
Dus als je zelf dit plan al had en je nog op zoek was naar een reisgenoot of heb je andere tips laat het me dan even weten.
Je reactie kan je sturen naar sjmeershoek@hotmail.com het kan ook via de chat (msn).

Gr. Bas :slight_smile:

Hey bas!

Al wat reacties gehad?? Ik ben Femke, ben ook 18 en ben al een heel tijdje druk aan het zoeken naar ā€˜vakantie-werk’ in de zomer… vrijwilligerswerk bv. in Afrika etc., proppen, of op een camping… het maakt me eigenlijk niet zoveel uit! ook voor ongeveer 4 tot 6 weken… wel is het heel moeilijk zoeken omdat er ā€˜ā€˜zoveel’’ vakantie-werk is wat je kunt gaan doen in het buitenland! Zelf had ik nog niet echt aan horeca gedacht, maar mijn vraag is waarom Aruba? & wat voor taal spreken ze daar eigenlijk?

Hopelijk hoor ik nog van je,

Groetjes Femke :slight_smile:

: [EMAIL=ā€œfemke_frederie@hotmail.comā€]femke_frederie@hotmail.com

heeej mensen,

Ik wil in maart voor 5 maand naar aruba…
gaan er nog meer mensen tegen die tijd die kant op??

Groetjes,

Paulien (22jr.)
(paulien_bos@hotmail.com)

hey -)

Ik ga nu voor 2 maanden naar winterberg(duitsland),en dan voor 4-5 maanden naar mallorca
om te werken in de horeca.maar ik zou heel graag daarna naar aruba of curacao willen,is daar makkelijk horeca werk te vinden?? En is het daar duur om een studio te huren?
Heeft iemand mischien hier ervaring mee?
reactie kan je sturen naar [EMAIL=ā€œjeffrey55578@hotmail.comā€]jeffrey55578@hotmail.com

alvast bedankt!!
groetjes,jeffrey

hey

Ik ga in augustus naar Aruba om te werlen voor een korte periode (6 maanden). Kan iemand mij helpen met het vinden van werk? Stuur je reactie naar [EMAIL=ā€œAlex_punt@hotmail.comā€]Alex_punt@hotmail.com

alvast bedankt
gr Alex

Hey mensen…Ik ben Tom, 26 en ook op zoek naar werk als bartender op Aruba!
Wie weet waar ik informatie kan verkrijgen daarover of heeft er iemand tips?
Denk toch een half jaartje te gaan maar weet niet echt waar ik moet zoeken…!
Alvast bedankt! Groetjes

heey mensen
Ik en een vriend van me willen ook naar aruba om te werken voor 9 maanden maar dat is nog lastiger dan ik dacht. Het is moeilijk werk te vinden via het internet en als je nog geen werk hebt gevonden kan je ook geen werkvergunning aanvragen wat ongeveer 4 maanden duurt voordat je die binnen krijgt en wat 800 euro kost. Dat ga ik waarschijnlijk niet doen ik hoop dat ik zwart kan werken in de horeca en gewoon gaan. Weet iemand of dat mogelijk is. Ik zou het dan graaaaggg willen horen
ciao x