Hej… Ik ben sinds 31 januari gestopt met mijn HBO opleiding, omdat ik het niet leuk vond en ben van plan om een jaar naar het buitenland te gaan. B)
Het liefste wil ik in/na de zomervakantie een jaar naar Aruba gaan om daar te wonen en werken(horeca)…
Ik zoek mensen die ook voor een bepaalde tijd naar Aruba gaan om daar samen een kamer mee te delen en naar werk te zoeken (vanuit Nederland).
Ik heb ook geen idee wat het handigste is om te gaan wonen. Ben dit wel aan het uitzoeken, maar als jullie iets weten zou ik t graag van jullie horen!!Alvast bedankt.
Liefs,
Karen
Ik hoor over een kleine 2 weken of ik ben aangenomen als stagiaire in Aruba. Stage loopt dat van September t/m Maart. Lijkt me iig cool om samen naar een kamer/studentenhuis te zoeken B)
Spreek je er misschien nog wel over,
-x- Roy
Hallow! Ik wil zo snel mogelijk naar de Arubaanse of Curacaose zon toe om daar te werken en veel plezier te hebben! Ik wil sowieso per september weer terug zijn, maar verder staat alles nog open. B)
Ik wil graag samen met iemand gaan om lol te hebben en om verschillende kosten te delen.
Kben een gezellige meid van 19 en heb zin in een flinke portie zon!
Voeg me toe op msn of email me op vera_x_@hotmail.com
groetjes vera
Hoi Karin of Vera,
Ik las je bericht, en ik dacht laat ik eens reageren. Ik ben ook van plan om in september naar Aruba te gaan, weet nog niet voor hoe lang, maar ik denk van 3 of 4 maanden. Maar ik wil dus ook in de horeca gaan werken. Ben al druk bezig met zoeken etc, maar heb nog weinig def. kunnen vinden. Ben eigenlijk meer nog naar informatie aan het zoeken. Als jij iets hebt gevonden of als ik iets heb gevonden laat ik je het wel weten oke?
Groetje van Lia
Hallo,
Het is erg moeilijk om vanuit NL een baan te regelen in Aruba. Je kunt het best gewoon gaan en daar de restaurants/bar langs gaan. Als je echt wil, dan krijg je ook makkelijk een baan. Succes!!!
Groetjes Maureen