Heeey
Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een stageplaats in Aruba,deze stage duurt ong 10 maanden!
Daarom ben ik nu hard op zoek naar woonruimte,heeft iemand tips,of heeft iemand een huisgenootje nodig of een studentenhuis te vinden dan hoor ik het graag!
Groetjes Karin
Ik krijg het over 2 weken te horen of ik naar Aruba ga B)
Grote kans in ieder geval en dan ook ik op zoek naar een kamer in een studentenhuis. Xie je misschien wel Kaatje
Roy
Hallow allebei!
Ik wil voor een paar maanden gaan werken in Aruba en ik hoop dat jullie mij misschien een tipje kunnen geven over hoe ik aan een kamer/woonruimte kan komen?!?! Ik wil per half april vertrekken.
Misschien dat we ook wat kunnen delen?! B)
Groetjes vera!
vera_x_@hotmail.com
Hallo allemaal,
Ik vertrek de 13 de van april naar Aruba voor 1 jaar. Ik heb al een appartement maar ik zoek alleen nog een huisgenoot. Het is een erg mooi appartement, dichtbij het strand, de bus en het is een nette buurt. Het is mij alleen te groot, te duur en te gevaarlijk, dat is de reden waarom ik nog een betrouwbaar persoon zoek, die ook tegen deze tijd naar Aruba komt.
Laat het weten.
Groetjes Maureen
(maureenblokhuis@hotmail.com)
Hee allemaal!
Ik ga ook 3 maand stage lopen op aruba! Ik heb al een huisvesting… Alleen heb ik het voordeel dat alles door mijn school is geregeld!
Ik vertrek of in julli voor 3 mnd, of pas in augustus! Word volgende week duidelijk hoop ik!
Lijkt me opzich al leuk omvoordat ik dr heen gaan alvast mensen via msn beetje te kennen die ook rond die periode gaan dus!
Als je ook rond die tijd gaat!Of voor vraagjes e.d
hey allemaal
ik ga ook vanaf juli naar aruba, alleen, ik ga daar werken in het ziekenhuis.
misschien wel leuk om alvast wat mensen te leren kennen aangezien de meeste alleen gaan, leuk om nr het strand te gaan en te gaan stappen.
ik krijg een appartementje in sunshine appartments. ik geloof dat ze daar ook speciale prijzen voro stagiaires hebben.
voor msn: nook63@hotmail.com