Hoi hoi!
Ik ga eind augustus, begin september voor 3 maand naar Aruba, Om daar stage te lopen! Heb al stage adres / huisvesting!
Vroeg me af wie er die periode nog meer gaan! Vin het namelijk leuk om alvast wat mensen te kennen voor ik vertrek, om mee te stappen / en natuurlijk heeerlijk op t strand te liggen! :rolleyes:
Ik ben een meisje van 17 , Dan ondertusse 18 ! Dus let me know!
Crazy__ilse@hotmail.com
Groetjess !

Heey!
Een vriendin van mij en ik (saskia) willen komend (school)jaar naar Aruba toe… wij weten alleen nog niet hoe het allemaal geregeld moet worden met de werkvergunning en verblijfs vergunningen… misschien zou jij ons willen en kunnen helpen d.m.v. wat informatie?! en natuurlijk als dan alles door gaat zien wij je hopelijk op Aruba!
Groetjes saskia…

Hee ja, leuk!
Wat zijn jullie email adressen dan…Zodat ik jullie toe kan voegen op MSN!?
De mijne is crazy__ilse@hotmail.com ( 2 lage streepjes)
Vind op msn wat makkelijker praten… 
Groetjes!

HooiZ!
Voor wat voor bedrijf gaan jullie daar stage lopen? Ben ik wel benieuwd naar…   Ik ben een beetje aan het rondkijken voor volgend jaar voor een buitenlandse stage in de reclame/websites enz…  :rolleyes: Lijkt me wel stoer!
 Ik ben een beetje aan het rondkijken voor volgend jaar voor een buitenlandse stage in de reclame/websites enz…  :rolleyes: Lijkt me wel stoer!