Andere stagaires ontmoeten op Aruba

Hoi allemaal,

Mijn vriend loopt voor 7 maanden stage op Aruba en ik ben gezellig met hem meegekomen. Ik doe een beetje all-round werk met kinderen hier en we vermaken ons prima. Het enige wat we een beetje missen is een stel gezellig mensen om mee op te trekken in de vrije uurtjes!

Het lijkt ons heel leuk om andere stagaires of mensen van onze leeftijd te vinden die ook tijdelijk op Aruba zijn. Mijn vriend is 23 en ik ben 19. Het lijkt ons super om 's avonds/ in het weekend een drankje te doen, uit te gaan en leuke plekjes op Aruba op te zoeken, naar het strand te gaan… you get the point :slight_smile: We zitten in een mooi huis met zwembad en we hebben stiekem een beetje de wens om een keertje een poolparty te houden met vrienden.

Het is een beetje vreemd…, maar we zijn opzoek naar vrienden! Dus, ben je hier ook alleen en op stage, of zijn jullie opzoek naar twee mensen om de groep mee te versterken? Laat het weten en misschien vloeit er leuk contact uit voort!

Groetjes, Nathalie (& Matthijs)

Hoi Nathalie,

Bevalt het op Aruba?? Ik ga half juli naar Aruba en ga daar werken voor een jaar. Misschien leuk om een keer te mailen??
Mijn mail adres is evelien_vo@yahoo.com

Groetjes

Hoi Evelien,

Harstikke leuk dat je een jaartje op Aruba komt werken. Aruba bevalt ons heel erg goed! Het is een leuk eiland (wat aan de kleine kant, dat wel), maar als je genoeg dingen hebt om je mee te vermaken, prima te doen! Moet ik wel zeggen dat ik Aruba al kende (ik ben Arubaanse), dus ik vind het extra leuk om weer in bekend gebied te zijn. Mijn vriend vindt het ook heel leuk, juist omdat hij in een heel andere omgeving dan Nederland zit, het leven is hier heel anders. Ik ben heel benieuwd wat jij van plan bent op Aruba (waar je gaat werken en wonen), dus…

Tot mails :slight_smile:

Gr. Nathalie

Hoi Nathalie, stuur me even een mail… Dan kunnen we even mailen zonder dat iedereen mee leest! Groetjes