Mensen leren kennen in Aruba

Hi,

Ik ben een meid van 25 en ben nu 4 weken op Aruba. Ik zou het leuk vinden om met mensen van mijn leeftijd af te spreken om leuke dingen te ondernemen. Denk aan het stand, bios, eten anything :slight_smile:

Ik hoop dat ik via deze weg leuke mensen ga ontmoeten.

Liefs Jo

Via Wereldwijzer app

(leuke) mensen ontmoeten op Aruba, op het strand, de high rise of de stad gaat eigenlijk ook wel een beetje vanzelf. Alles gebeurd buiten. Ik hoop voor je dat deze site kan bijdragen aan een paar leuke vriendschappen.

@Larissa - ik heb je post samengevoegd met die van JO. Inhoud is gelijk.

grtz Q

Ik zal dan ook maar hier reageren, dat zal weer samenvoeg werk schelen. :wink:

Maar ook ik zit op Aruba, sinds vorige week tot 7 maart. Ik zou het ook leuk vinden om nog wat mensen van rond mijn leeftijd (25) te ontmoeten om gezellige dingen mee te doen!
Dus als jij er ook bent in deze tijd, laat het mij dan even weten. :smiley:

Ik zit op Aruba vanaf 23 februari, voor nog onbepaalde tijd omdat ik hier ga werken. Ben 23 jaar. Zijn jullie er dan ook nog :)? Hadden jullie snel woonruimte?

En ik zit ondertussen ook alweer 5 weken hier!
Druk met werken, maar voor leuke dingen maak ik graag tijd!

Misschien een keertje s avonds zin om wat te ondernemen? Ik kan m’n oppaskinderen overal mee naartoe slepen in principe, maar s avonds een cocktail drinken oid gaat een beetje ver haha!

Hi everybody!!

Ik ben vanaf 21 april op Aruba. Hebben jullie zin om wat leuks te gaan doen?
Mag ik vragen waar jullie wonen? Ik vind het zo lastig!!

Liefs,
Manon

Heey allemaal,

Ik zit ook op Aruba en het lijkt me leuk om wat mensen te ontmoeten! Ik ben hier nu 2 weekjes en ik woon bij een koppel in huis vlak bij de Superfood, maar ik overweeg om te verhuizen naar Blue Village. Iemand zin om een keer een drankje te doen of zoiets?

Liefs Marloes

Hoi, ik ben Maarten ben 30 jaar, medio Juli vertrek ik naar Aruba en wil graag tips voor bv een huisje enz… en met mensen in contact komen zodat een vriendenkring kan opbouwen! Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Maarten

Hoi Sasky :slight_smile: Hoe bevalt het op het eiland?
Ik zit vanaf juli op Aruba en had eigenlijk best snel woonruimte. Wellicht kunnen we een keertje afspreken :wink:

Groetjes uit het koude Groningen

Hoi hoi :slight_smile:

Jullie herkennen het waarschijnlijk wel; ticket geboekt, huisje rond en borg betaald. De kriebels beginnen op te spelen en we weten dat we nu niet meer terug kunnen. Ik vertrek begin juli naar het Happy Island. En ik kan niet wachten :slight_smile:
Ik ben benieuwd wie er net als ik tot en met december blijven.

Lijkt me leuk om gezellige Nederlanders te leren kennen om er een fantastische tijd van te gaan maken.

Groetjes Eveline


Dag Eveline,

Dat herken ik zeker, ik vertrek juli naar Arubaheen om daar te werken. Misschien leuk om met elkaar in contact te komen.

Gr,

Maarten

Hoi Maarten,

Leuk! Zeker leuk om met elkaar in contact te komen.
Waar ga je werken? En hoe staat het ervoor met alle voorbereidingen?

Groetjes Eveline

Voor een huisje kan ik Otto de Jonge aanraden hij is te bereiken via volgend mailadres.
Info@woonbemiddeling-aruba.com

Hallo iedereen :slight_smile:

Ik woon vanaf 11 mei op Aruba en ik blijf hier voor een jaar. Het lijkt me ook leuk om wat mensen te leren kennen!
Eveline, ik kom ook uit Groningen, toevallig :slight_smile:

Groetjes, Lynn

Hoi allemaal,

Ook ik zit vanaf begin juli op Aruba. Ik werk hier en zou het ook leuk vinden om mensen te ontmoeten. Hebben jullie toevallig al plannen gemaakt en kan ik wellicht nog aansluiten?

Groetjes Manouk

Dag allemaal!

wat een leuke topic, ben erg benieuwd naar al jullie verhalen en ontmoetingen.
Vanaf september zal ik op aruba gaan werken en wonen, zijn er nog mensen die een huisgenoot zoeken? :slight_smile:

En anders lijkt het me inderdaad ook erg leuk om af te spreken of ergens nog bij aan te sluiten!

Groetjes,
Krystel

Hey krystel,

Ik zag je berichtje dat je me gestuurd had. Dit is mijn email, en ik kan je wel helpen als je wilt… tomvanderhooft@outlook.com.

Groetjes tom

Hey iedereen,

Ik ben nu net op Aruba voor stage en blijf hier voor een half jaar, ik zit zelf niet in een studentenhuis dus zou het wel tof vinden om met mensen een biertje te gaan drinken of naar het strand te gaan!

Groeten Max